2023. december 2., szombat

Lady Konvektor hányattatásai

Yey kedves névrokonaim, boldog Vivi napot mindenkinek!
Negatív a citológia eredményem!!!Ennél jobb névnapi ajándék nem is kell.
Már nem tudom miket akartam előzőleg írni és valszeg aktualitását is vesztette.
Írok hát a közelmúltról és a jelenről.
A hét eleje átlagos volt, bár pasim a szülinapját ünnepelte egyik nap és elhúzott darts-ozni a tesójával és mindent is ivott. 
Pluszba a bátyja lelombozta azzal, hogy mesélt neki a szüleikről. Ugye pasim ősei régen és fiatalon haltak meg. Pl. pasim faterja akkor mikor pasim csak 4 éves volt, rá 10 évre az anyukája is meghalt és pasimat a nagyija vette magához, aki nem sokkal pasim 18. szülinapja után halt meg. 
Ezért túl sok emléke nincs róluk, de ugye van egy másik tesója az a Tamás akit kiskorában látott utoljára, mert elkerült tőlük kitudja miért. Meg vannak még több féltesói akiket nem is ismer (neemm ez nem a Barátok közt). 
Na mindegy szóval úgy jött haza hogy csalódott, mert az apja is ilyen meg olyan volt, meg az anyja is...de mondtam neki hogy inkább hagyja őket békében nyugodni és a szép dolgokra emlékezzen.
Hát de nem?? És senki sem tökéletes. Azt meg nem vágom, pasim bátyja mit húz elő ilyen sztorikat pont pasim szülinapján. 
Aztán ugye jöttek a fostos esők, meg a hó, ami ugy kellett ide mint egy falat kenyér. 
Minden cipőm fullra, bokáig beázott. A vesém is fájni kezdett persze. 
A hóra meg ismét nem készült fel a város (se az ország), itt a tömegközlekedésnek annyi volt, másfél óráig tartott hazajönnöm és ebbe benne volt egy faja 40 perces buszra várakozás. Imádtam :S
De az I-re a pontot a gázóra ellenőrzéses sztorika rakta fel. Láttam a faliujsagon kiírva, kötelező jelleggel és két dátum volt megadva. Gondoltam essünk túl rajta mielőbb. Én kis naiv azt hittem, (mert úgy rémlett) annyi lesz, hogy bejön a fickó a gázóráig, ellenőrzi és csókoltam. Legutóbb mintha úgy lett volna. 
De ez az ember az egész lakást körbe járta még oda is bement, ahol nincs gázfűtés mert pl. fürdőszobában villanybojler van, meg ezer éve rossz fűtőtest amit soha be se kapcsolunk, de hiába mondtam nem hitt nekem. 
Kínos volt a szitu, mert rumli volt, nem számítottam hogy mindenhova bemegy vizsgálódni. Szóval szívesen láthatatlanná váltam volna. Amúgy is szégyellem ezt a lakást, mert nem engem tükröz. 
Na és ahogy ez a nagy könyvben meg van írva, a szerkenytyűje bejelzett a nagyszobai konvektornál.
Emberünk erre közölte, hogy ez szivárog és ki kell kapcsolni most azonnal. Le is plombázta, jegyzőkönyvet írt és okoskodott hogy nem kellett volna elhanyagolni és mind megyünk a sittre ha ez berobban stb. Mondtam neki hogy évente ellenőrizni szoktuk szerelővel és eddig senki sem említette, hogy szivárog. Akkor azért  baszott le hogy meg kellene válogatnunk milyen szakemberre bízzuk ezt stb. És hogy ezt a plombát csak olyan szedheti le, akinek erre jogosultsaga van. 
Miután kellően a földbe döngölt és elment, sírtam egyet az idegtől és mert tél van, kurva hideg, mi meg itt maradtunk a kikapcsolt, lezárt fűtőtesttel. 
Pasimat hívtam később, ő is egy szerelő havert, de az nem ért rá. Megadott egy másik elérhetőséget, az a szerelő csodák csodája ki is jött még aznap, de segíteni érdemben nem tudott, mert egyrészt neki nem volt erre a feladatkörre jogosultsága, mivel nyugdíjas már, másrészt idén már nem is vállalna melót, mert műtétre vár. 
Ez baj....gondoltam és telefonáltam az ősöknek, hogy most mi a franc legyen. Apám ígérte, szerez konvektort és szerelőt is ha kell. Szóval kedves volt. Kölcsön akartam kérni az egyik hősugárzójukat, mert ugyan nekünk van egy, de édeskeveset melegít. Sajnos nekik se volt, vagyis az egyik elromlott, a másik meg a Tini hiénának lett kölcsön adva még tavaly és azóta se adta vissza.
A nagyszobából fűtés híján tehát át kellett költözni a kisszobaba. 
Boldogság, rock and roll. Főleg mert egy személyes heverőn nyomorogtuk végig az első éjszakát és jó, ha 3 órát aludtam. Pasim annyit sem. Még szerencse, hogy pénteken hivatalos úgy intézese miatt nem mentem a hely-re de így is megviselt voltam, fájt a fejem, nem beszélve a giga méretű karikákról a szemem alatt. 
Péntek este már okosabbak voltunk és pasim szerzett egy matracot, azon aludt. Mondtam, hogy alszom én rajta, de lovagiasan magára vállalta eme tettet. Szóval ez az éjjel azért jobb volt. 
Pénteken reggel a buszon J. húgával E.-vel találkoztam és Rick and Morty-t néztünk a mobilján (nem rossz, már pár részt én is néztem régebben, de én jobban bírtam anno a South parkot meg a Beavis and Butthead-et-boomerikonok, nosztalgiázosikonok, ). 
Este 7 felé H. és Lara fel akartak jönni csak úgy random, megnézni a teknőst, meg dumalgatni. Nagy szokásuk a hirtelen felbukkanás, de mondtam hogy mi van a fűtéssel és hogy most inkább ne. Kicsit megsértődött H., hallottam a hangjan a telefonban. 
A szomszédba is belefutottam, megölelgetett, hogy milyen régen nem látott.
Ja pénteken este apám szólt hogy vasárnap hozza a konvektort és hétfőn jön a szerelő is délután felé. Már csak addig kell így ki kibirni elvileg. Tök rendes volt hogy ilyen gyorsan segített. 
Hétfőn tehát minden vissza áll a régi kerékvágásba.
És megnyugodhatunk.
Elvileg...
Nem akarok idén már sírni semmi miatt és főleg emiatt a rohadt patkányfészek miatt nem.
Könnyek terén is száraz decembert akarok tartani.
Vajon sikerülni fog?


6 megjegyzés:

  1. Remélem is, hogy sírásmentes lesz a decembered (meg a 2024-ed)! Boldog névnapot!

    VálaszTörlés
  2. Szia, boldog névnapot kívánok én is, sajnálom, hogy sok bosszúságot okoz ez a lakás 😕
    Kellemes ünnepeket nektek, apukád tök rendes volt, hogy azonnal segített!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a jókívánságokat. Sajnos ez a lakás csak bosszúságot okoz :( de apám most meglepett hogy segített.
      Kellemes ünnepeket neked is.

      Törlés
  3. Boldog nevnapot utolag!!😘

    VálaszTörlés