2023. december 15., péntek

Mindennel bajom van, csak nem ünnep közeleg?

Mára megint lett egy herpeszem, pedig még az előző is alig múlt el. Gyorsan rákentem a herpesz kencét, hátha nem nő bazinagyra. Pasimnak is van amúgy, épp tegnap láttam. Yay jól le vagyunk pukkanva. 
Ennél jobban csak anyám van lerokkanva, beállt a dereka és szerintem injekciós kúrára volna szüksége, de hallani sem akar erről. Pedig pasimnak is csak ez segített hasonló helyzetben. 
Ha már pasim, meg tud lepni azért...megfogadta hogy jövőre leszokik a dohányzásról. Én ebben maximálisan támogatom, szeretném ha lerakná a cigit, de nem lesz egyszerű ügy, mert 15 éves kora óta szívja, és azt mondta, a leghosszabb idő, amíg nem gyújtott rá, 4 nap volt. Lehet nikotin tapaszt kéne adnom neki karácsonyra, vagy az bunkóság lenne??? 
Hét elején elmentem a körzeti orvosi rendelőbe receptet íratni, mert sose veszik fel a telefont. Felkészültem, hogy ezren lesznek, de csak hárman voltak előttem (wtf?). Igaz az egyik nő 50 percet volt bent, meg soron kívül behivtak egy nagyon köhögős nénit. 
Végre lassan én következhettem, de egy utánam 10 perccel kis családdal érkező, közönséges c type nő úgy gondolta ő eleget várt, belibben előttem. Oda is furakodott az ajtóhoz, hogy ha nyílik, bevágtat. Én viszont szóltam neki, hogy én következem, de nyugi recept lesz csak, ami 2 perc. Erre hepciáskodni kezdett, hogy ő volt itt előbb és hogy ő jön, meg nem látott engem és tuti utána érkeztem stb. 
Persze hogy nem látott, nem ért erre rá, hiszen 5 percenként kirohangalt cigizni a kétajtós szekrény urával és a szintén nagydarab, sittes kinézetű fiával. Idegesített amúgy a fejhangù, támadó vádaskodása és ha nem ilyen patkány, hanem pl. tényleg szarul van, még előre is engedem, de így biztos hogy nem, miért hagyjam magam egy ilyennek? Különben meg az én receptjeim felhőbe való fellövése és az ő több 10 oldalas orvosi papírjainak a dokival való megvitatása közt van egy jelentős idő különbség. Meg amúgy is várja ki a sorát, én is azt tettem. Nem is értem, mit gondolt magáról. 
Bent a doki kérdezte mi volt a hangoskodás, én meg mondtam, hogy az utánam jövő "hölgy" kissé morcos és türelmetlen. És elnézést kértem, mire azt mondta ne én kérjek elnézést, hanem az aki nem tud viselkedni. 
Igaza van végülis, miért én érezzem szarul magam a tajparasztok miatt?! Kifelé menet elhaladtam a nőci előtt és megegyeztem neki, hogy remélem nem rokkant meg a 2 perces várakozás miatt.
Annyira gáz, hogy egy éve megint nincs rendes körzeti orvos, csak helyettesítők, akik legalább 2 körzetet visznek a sajátjukon kívül. Így persze hogy fejetlenség van és másfél óra a várakozás egy tetves receptre is. 
Szerintem jövőre körzetet váltok, már tervezem egy ideje és úgysem ide tartoznék, csak mikor a Narkománnal összecuccoltunk, akkor valahogy ide jelentkeztünk át. A másik rendelő sincs sokkal messzebb és hátha ott lehet telefonon is receptet íratni.
A héten más választásom nem lévén,  összeszedtem magam és nekikezdtem az ajándékok beszerzésének. Egy része már megvan, sok bénaságot vettem, mert semmi ötletem. És jövő héten folytatni kell mèg. Meg kedden ott lesz a hivatalos ügy is. Aztán ott a karácsonyi főzőcske és a családi banzáj is (ha lesz), szóval az odébb van még, hogy én vígan pihengélek. 
Húgom semmit sem reagált még a karácsonyi lapomra, pedig tuti odaért már, mert hétfőn lett feladva és Á. írt messengeren, hogy megkapta. 
Lehet hétvégén ráírok, hogy most akkor mi van, mert ha még mindig haragszik a háromnegyed famíliára és nem óhajt eljönni a karácsonyi családi vacsorára sem, akkor én sem töröm magam az ő meg a pasija ajándékai miatt.
Holnap meg már szombat (bár inkább zombat mert fáradtak vagyunk) és egy hét a leállásig! És holnap elvileg tényleg lemegyünk a pasimmal a térre forralt borozni. 
Vagyis kitudja...hiszem, ha látom *-*




4 megjegyzés:

  1. Herpeszügyben olvass utána a lizinnek, lekopogom, nekem megoldani látszik ezt. Nagy dózisban szedtem pár napig,de azóta se hagytam abba, napi 1 tablettát szedek most. Mondjuk netről kellett rendelnem, mert a gyógyszertárban csak kisebb dózisú volt, így jobban megérte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a tanácsot, utána nézek, hátha van a közeli gyógyszertárakban. Olyan jó lenne ha nem ilyen gyakran jönne elö. Most Aciclovirt használok, de már próbáltam a Telvirant és a Richtofitet is.

      Törlés
  2. https://multi-vitamin.hu/aminosavak/dr-herz-lysine-1000-mg-hcl-c-vitamin-tabletta-120-db-p5766 Én csak ezt az egy fajtát próbáltam,ez tűnt a legjobb vételnek, 500 mg/tabletta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, az biztos, hogy kellene egy kis vitamin is, ami feltölti az év végére lemerült raktárakat.

      Törlés