2012. december 9., vasárnap

MissneuroticS 100 kérdésben

Ez kicsit hosszú lesz, de imádok ilyen baromságokra válaszolni :D

1 : Milyen telefonom van ? - Alcatel One touch.
2 : Van e testvérem ? - van.
3 : Szerelmes vagyok ? - so-so.
4 : Tetszik most valaki ? -  elméleti síkon igeeen, mindig van akiről álmodozom, gyakorlatiban is, ő a pasim.
5 : Kapcsolatban vagyok ? - igen.
6 : Boldog vagyok ? - so-so, többnyire igen.
7 : Csalódtam már valakiben ? - hajaj,nem is egy valakiben...
8 : Volt már lelki ismeretfurdalásom ? - volt...
9 : Kedvenc számom ?  - 2, 5, 8.
10 : Kedvenc színem ? - zöld, bordó, fekete.
11 : Milyen zenét hallgattam utoljára ? - Bullet for my Valentine - Bittersweet memories/Tears don't fall.
12 : Facebook vagy Myvip ? - nem vagyok közösségi portál függő, de inkább Facebook, a myvip ratyi.
13 : Elégedett vagyok magammal ? - egyáltalán nem !
14 : Tudok olyan emberről aki belém van zúgva ? - remélem a pasim.
15 : Van piercingem ? - nincs.
16 : Van tetkóm ? - aham...
17 : Tél vagy nyár ? - nyár.
18 : Tavasz vagy ősz ? - ősz.
19 : Van olyan ember akit utálok ? - ja, nem is egy sajnos.
20 : Milyen színű a szemem ? - asszem zöldesbarna
22 : Mi a kedvenc mesém ? - régi magyar mesék (Frakk, Dr. Bubó, Vizipók), meg hangulattól függően a fárasztó mai mesék (Spongyabob, Parkműsor).
23 : Dohányzom ? - nem.
24 : Milyen színű a hajam ? - sötétbarna.
25 : Mikor van a névnapom ? - 12.02.
26 : Mikor van a születésnapom ? - szeptemberben.
27 : Melyik a kedvenc csokim ? - bármilyen jöhet !
28 : Van házi állatom ? - nincs.
29 : Kedvenc film ? - van jó pár.
30 : Féltékeny típus vagyok ? - régen iszonyatosan az voltam, mára már normalizálódtam.
31 : Haragtartó vagyok ? - eléggé.
32 : Legjobb barátnőm neve ? - J. és A. :) :) :)
33 : Hiányzik most valaki ? - nem.
34 : Milyen színű telefonom van ? - fekete.
35 : Kedvenc parfümöm neve ? - Far away.
36 : Egy gyermeteg titkom ? - van egy alvós kispárnám.
37 : Legelső írásom? - 11 évesen egy kutyáról írtam regényt.
38 : Legelső írásom címe? - uhh...passz...lehet nem is volt címe.
39 : Kedven piám / alkohol / ? - mostanság nem iszom, mert nem bírom, de boros kóla, vodka narancs, fehér orosz jöhet!
40 : Melyik színtől ráz ki a hideg ? - neon zöld, rikító sárga, okkersárga.
41 : Babonás vagyok ? - néha.
42 : Kiért vagy kikért ölnék ? - család.
43 : Számítógépem van vagy laptopom ? - számítógép, ősrégi és tetű lassú de a család tagja.
44 : Milyen stílusú zenét hallgatok? - rock.
45 : Becenevem? - nem mondom meg :D
46 : Szeretem az ékszereket ? - hát a szép karika gyűrűket igen, de nem vagyok fuxos típus.
47 : Kedvenc ételem ? - rakott kelkáposzta, milánói, túrós tészta, édességek.
48 : Tettem már olyant mérgemben, amit megbántam ? - igen.
49 : Hogy hívják a kutyámat ? - nincs kutyám.
50 : Milyen fajta kutyám van ? - lásd 49. kérdésre adott választ.
51 : Milyen fajta kutyát szeretnék még ? - inkább macska párti vagyok.
52 : Lesz-e könyv az írásaimból?- jó lenne, de szerintem kizárt.
53 : Van szakmám ? - van.
56 : Voltam már külföldön ? - nem, de Amerikába, Erdélybe és Németbe ki mennék!
57 : Mitől félek ? - pók, méhecske, darázs, mindenféle rovarok.
58 : Telefonról is facebookozok ? - nem.
59 : Milyen internetem van ? - lassú.
60 : Mennyi időt töltök netezéssel? - napi 2-3 óra.
62 : Milyen ételt nem szeretek ? - sóska, paradicsomos krumpli, sült tök.
63 : Van olyan állat amitől félek ? - pók, harapós kutyák, méhek, darazsak.
64 : Kedvenc virágom ? - rózsa.
65 : Kedvenc fiú nevem ? - Nimród, Hunor, Ádám, Dániel,Gergely, de a párom neve is ott van a topon.
66 : Kedvenc lány nevem ? - Kincső, Villő, Júlia, Léna.
67 : Milyen embereket ítélek el ? - beképzelteket, plázapicsukat, selyem fiúkat, na meg akik a közösségi oldalon pózolnak pénzzel a kezükben, vagy egy szál semmiben :S
68 : Szeretem a horror filmeket ? - nem.
69 : Hiszek a szellemekben ? - nem nagyon.
70 : Ért már olyan tragédia, amit sose felejtek el ? - igen.
71 : Gyerekkoromban kitől vagy mitől féltem nagyon ? - sötétség, szellemek, pók.
73 : Minden nap iszok kávét ? - napi 2 csészével.
74 : Ha milliomos lennék mit kezdenék a pénzzel ? - adakoznék a beteg gyerekek javára, lakást vennék, eljutnék álmaim helyeire, adnék a családomnak, befektetném stb.
75 : A külső vagy a belső számít nekem ? - belső.
76 : Mit nézek meg legelőször egy pasin ? - szeme, mosolya.
77: Kit tisztelek a legjobban facebook ismerőseim körül ? - senkit.
78 : Ha bajban vagy segítenék úgy, hogy nem is ismerlek ? - talán.
79 : Szoktam káromkodni ? - nem kicsit.
80 : Szoktam sminkelni ? - ritkán.
81 : Szerintem mi a legfontosabb ezen a világon ? - ez most hippisen fog hangzani, de a szeretet.
82 : Szerintem mi a legszörnyűbb dolog ezen a világon? - éhezés, gyermekbántalmazás.
83 : Hányas tanuló voltam a suliba ? - 3-4-es, de matekból, tesiből mindig bukta közelben voltam.
84 : Nap vagy Hold ? - hold.
85 : Játszok vagy játszottam már valamilyen hangszeren ? - oboa...wehehe...nem dehogy ! Nem tudok semmilyen hangszeren játszani.
86 : Jártam vagy járok e valamilyen táncra ? - ja, általános suliban mert kötelező volt, utáltam.
88 : Kivel vagy kikkel szilvesztereztem ? - itthon szoktam a családdal.
89 : Rúzs vagy szájfény ? - egyik sem.
91 : Mikor legelőször láttam a Titanicot elsírtam magam ? - úristen, dehogy.
92 : Milyen színű felső van rajtam ? - sötétkék.
93 : Milyen színű nadrág van rajtam ? - piros.
94 : Van a szobába növényem ? - nincs, mert mindent ki pusztítok, vagy túl locsolom vagy kiszárítom.
95 : Kedvenc sorozatom ? - nem vagyok sorozat függő, inkább doku filmeket nézek,szóval olyat aminek értelme is van pl. Zero hour, Eltűnt, Rémálom a szomszédban, Gyilkosság váltott műszakban, vagy ismeretterjesztőket: Hogyan készült, Amcsi motorok stb.
96 : Hosszú vagy rövid hajam van ? - félhosszú.
97 : Ovis korom óta barátnőm ? - olyan nincs.
98 : Kiről van poszter a falamon ? - senkiről.
99 : Ütöttem-e már meg valakit ? - nos hát igen, de meg is érdemelte !
100 :Könnyen zavarba lehet hozni ? - ahammm...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése