2012. december 25., kedd

Karácsony 2012

BOLDOG KARÁCSONYT!!!!!!!!!!
Tegnap is akartam írni, de a gépem mostanában nagyon gagyi, vagy ő is téli szünetre ment, mert folyton fagy és alapból dög lassú. Ez pedig jelentősen elveszi a kedvemet a blogolástól. Na meg időm sem mindig van.
Tegnap szent este volt és én főztem. Majdnem felgyújtottam a konyhát, felcsaptak a lángok és berohantam hogy szóljak a szobában tv-ző pasimnak hogy jöjjön már és oltsa el vagy valami. De mire kiért nem volt semmi, így azt hitte haluzok :D

De a kaja ehető lett oh yeah...Pedig nem vagyok a konyha ördöge :P
A két ünnep közt valószínű megnyitom a másik blogomat, amiben egy régi történetemet rakom fel, kicsit feljavítva. Előre szólok hogy nem vagyok egy író zseni, csak szeretek írni. A történet elég beteg lesz előljáróban ennyit elárulhatok.
Ja és lesz fordítás is persze, jó lenne idén befejezni azt is, de nem tudom össze jön e. Lehet hogy január elejére csúszik át. Nem baj, szeretem azt a történetet fordítani :D
Hát most nagy vonalakban ennyi, lassan léc mert karácsonyi ebédre vagyunk hivatalosak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése