2012. december 21., péntek

Filmet néztem késő este, ergo dögfáradt vagyok.

Woohooo...elmaradt a világvége :D Technika okok miatt :D :D :D ehehehe...
Bakker majd leesik a fejem olyan álmos vagyok, tegnap egy filmet néztem ami hajnali 1-ig tartott, és már fél 7-kor keltem szóval le vagyok eresztve mint egy régi gumi matrac.
De a film tetszett...Bár pasim szerint nem vagyok normális hogy ilyet nézek (hozzátenném ő is nézte). De én szeretem az ilyen nem normális filmeket (tudom beteg vagyok de inkább 10 ilyen mint egy nyálas szerelmes film vagy idióta tini vígjáték).
Itt a tartalom, bár abszolut nem pontos.

Szóval a főszereplő srác kinyír egy lányt, aztán meg a szüleit is 15 évesen. Sittre kerül ahonnan 3 év múlva kiengedik. Egy zsaru (aki halálos beteg feleségét oda adóan ápolja) jár be a gyerekhez a börtönbe és meg van róla győződve hogy a fiú pszichopata és nem szabadna kiengedni.
Egy Lori nevű tizenéves csaj megszállottja a fiúnak, igaz csak egyszer látta az életben de azonnal bele esett és mikor a srác kiszabadul melléje szegődik útitársnak.
Komolyan nem tudtam eldönteni amúgy melyik a betegebb a fiú, vagy a belé halálosan szerelmes csaj...
Aki szereti az elvetemült dolgokat, annak ajánlatos erősen megtekintetni.

http://www.port.hu/halalos_gyengedseg_tenderness/pls/fi/films.film_page?i_film_id=83732
Amúgy tök boldog vagyok mert minden ajándék meg van az ünnepekre, sőt a nagy bevásárlás is kipipálva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése