2012. december 17., hétfő

Én megvagyok...

Csak megbetegedtem, meggyógyultam, visszabetegedtem. Jelenleg is náthás vagyok, plusz van herpeszem is, meg ez a megfázás is ráment a gyomromra.
A pasim? Megérne egy külön posztot, már a mi a hétvégi barátokkal való iszogatást illeti, de már kidühöngtem magam, hagyjuk...
A tv-ben meg csupa jó hír megy. Kiakadtam a kukába dobott csecsemőn, még jobban a gyermekét bányatóba hajító "anyán". A legújabb meg a pénteki iskolai lövöldözés, ahol is Adam Lanza nevű delikvens előbb kinyírta az anyját, majd bement az általános suliba és lelőtt 27 (vagy 28) embert, aztán magát is...
Na ezért nincs annyira ünnepi hangulatom, pluszba még az egészségem is szar.

Jaa, az iskolai lövöldözésről jut eszembe, a héten tuti lesz fordítás, tudom hogy el vagyok vele maradva...Szóval bocs.
Mentem karácsonyi ajándék beszerző túrára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése