2024. március 2., szombat

Mehetünk vissza a balettbe ugrálni

By Macskafogó.
Kint szürkés pusztulványos idő van, eseget az eső is. J. mist írt, hogy ma bálba mennek a pasijaval, tesómék meg bowlingozni. A bál, meg a flancolás nem izgat, de bowlingozni elmennék simán.
Nahhh, kanyarodjunk vissza ide, szóval szombat, a tűzhelyen fő a kaja, 10 perc és kész. Pasim puffog, mert az eső miatt nem tudott ma dolgozni és mert amúgy is, az emberek seggek és mindenki szinte ingyen akar minőségi munkát. 
Anyámat a héten vizelet tenyésztéses vizsgálatra küldték, mert még mindig rossz az eredménye úgy 3,5-4 doboz gyógyszer után. Jövő héten lesz eredmény. 
Mérnie kell a vérnyomását is, ezért vett új vérnyomásmérőt, mert ami eddig volt nekik otthon, hónapok óta error-t ír ki annak ellenére, hogy új elem van benne.
Én a héten elvoltam. Örülök, mert a február a elvonult mind a 29 napjával és úton a tavasz. Remélem napsütéssel, virágokkal, pozitív érzésekkel. És minél kevesebb rovarral.
Persze olykor lelankadok azért, meg felüt, hogy el akarok költözni azonnal. De tisztában vagyok vele, hogy ez jelenleg csak hiú ábránd. Bár pasim szerint ez a sötét, ronda üreg 18 milliót is érhet. 
Hahaha dehogy is. Vagy ha igen, akkor nekünk sokat kellene még rááldozni. 
Valahol azért érzek olyat is, hogy ennyi év szopóág, lemondás és anyagi csőd után egyszer megkapjuk a jutalmunkat. Ez így lenne igazságos.
Minap meg trash videókat néztem és szomorúan állapítottam meg, hogy az alkesz, rivós csöves is hamarabb ül repcsire, hogy németbe utazzon, mint én, aki még a Balatont sem látta. 
Vagy itt van R., aki szerintem nem dolgozik, mégis ezerrel él, egyre több tetkó és piercing van rajta, plázákban szórja a zsét, mindenféle fancy kávézókban ücsörög heti többször T.-vel és azzal a csajjal, akitől anno az exe tiltotta, mert a nő drogozott.
Talán igaza van azoknak, akik azt vélik és hiszik, hogy élni kell, menni, nem törődni a következményekkel, kalandozni, nem leragadni, nem agyalni, mit hoz a másnap. Hát kitudja, hogy lenne a jobb. De ez a langyos fostenger, amiben dagonyázunk és ahonnan egy centit nem mozdulunk, nagyon deprimáló.
Bekukkantottam a gyk-ra, mióta az AIS miatt műtött csajjal e-mailen folytattuk a kommunikációt, be sem léptem ide. A fura fazon, aki a gyk-n nyomult és érthetetlen faszságokat írkált, meg bicskanyitogató stílusban magyarázott, hogy miért nem fogadom meg a tanácsait, amiért nincs ügyfélkapum és nem is akarok, eltűnt, mert nem írtam vissza neki. Szerintem nem volt normális szegényke, csak sajnáltatta magát, hogy nincs senkije (nem is csodálom btw), meg faggatózott, hogy hol lakom, azt akarta, hogy találkozzunk, hívjam fel, nem értette, hogy van kapcsolatom és kezdett creepy lenni az erőszakosságával. Az utolsó hozzám írt üzenetében azt fejtegette, hogy ő annyira nagy számtech guru, seperc alatt kideritheti, hol lakom. Uhh...ez sok volt. Nekem nincs szükségem egy pszichopatára, úgyhogy nem írtam többet és úgy tűnik, felszívódott. 
Viszont írt egy másik diló, Tomi2002 névvel és debil kérdéseket rakott fel, hogy milyen melltartót hordok, meg hogy milyen tangáim vannak (chhhh, nem is divat már a tanga és rohadt egészségtelen is). De gyorsan leépitettem és egy ideig megint hanyagolom a gyakorit, mert pusztító alakok lézengenek ott.
H. felhívott szerdán, hogy nincs pénze és hogy Lara is beteg, suliba sem jár és hogy adjak már kölcsön, meg vásároljak már be nekik ezt-azt. Sajnos bármennyire akartam, nem tudtam neki pénzt adni, mert nekem is az a pár ezresem volt, amit anyám adott és ezzel igyekeztem kitartani a hétre. H. hallhatóan megsértődött és "erről akkor ennyit..." mondattal lerakta a telefont. 
Sajnálom, hogy nem tudtam segíteni rajta, amikor volt pénzem mindig adtam, ugyanakkor ilyenkor jut eszembe pasim mondata, hogy hagyjam a francba H.-t, mert csak potenciális pénz automatát lát bennem, vagy bébiszittert, mikor mit. A lényeg, hogy pasim szerint H. kihasznál és nála a barátság abban merül ki, hogy ő kér, én meg adok. Nem akarom hogy pasimnak legyen igaza, de az is bánt, hogy H. folyton besértődik. 
Anyám szerint egyedül csak K.-nak tartozom a karácsonyi nem kis pénzösszeg miatt, de H.-nak nem, úgyhogy ne rágjam magam, hiszen sokszor segítettem már neki és amúgy is H. pasija dolgozik, két kocsijuk is van, takarítót tartanak, majd minden hétvégén felmennek Pestre vásárolni, csavarogni és H. alapból nem csóró, sok-sok arany ékszert örökölt, ha bajban van, adja be zálogba. Nem beszélve, a vagyont érő, üresen szétrohadó házáról, amit minden évben vendégháznak akar megcsinálni, de sosem lesz belőle semmi, pedig a lehetőség adott számára. 
Igen, anyám jól látja. Meg azt is, hogy H. majd megbékül. Nem bántottam semmivel sem meg. Csak én vekengek itt a hülye lelkiismeretemmel.

4 megjegyzés:

  1. Anyukádnak igaza van szerintem is, jobbulást neki!

    Pasidnak lehet igaza a lakás értékével kapcsolatban (én is kishitű voltam a sajátunkkal és nem lett igazam)? Esetleg fel lehet tenni kipuhatolni..Mert ha a hitel kimenne belőle és utána még számodra megnyugtató összeg maradna, ez talán lehetőség..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jó kívánságokat és a kommentet.
      A lakás pozitívuma, hogy bár külváros, meg lakótelep, de a bolt, buszmegálló 10 percre, ovi (2db is) szintén 10-15 percre, általános suli, posta, benzinkút is. Talán ez dob valamit az áron.
      Én is agyalok azon, hogy felbecsültetem, meghirdetem
      Hátha kisül belőle valami jó.

      Törlés
  2. Remélem anyukád hamarosan teljesen rendbe jön.
    Lakással kapcsolatban érdemes utánajárni, mert a mai világban mindent el tudok képzelni. És lehet pont pici lakást keres valaki, anilyen árak vannak...
    H.-vsl kapcsolatban is igaza van anyukádnak. Akinek 2 autoja van, bejárónője, az ne kéregessen kölcsön. És ha ezen besértődik, akkor megkérdőjelezném a barátság alatt mit ért... legközelebb mondd neki azt, hogy miután neked nincs egy filléred sem, dobjon meg egy tizessel....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kommentet és jó kívánságokat. Jövő héten már többet tudunk anyukám eredményeiről és hogy merre tovább.
      Most nagyon durván fent vannak a lakás árak, úgyhogy akár szerencsénk is lehetne. Ránk férne.
      Jó ötlet pénzt kérni H.-tól, mondjuk 100%, hogy nem adna, de egy próbát megérne. Amúgy elképzelhető, hogy pasija nem ad neki költő pénzt, mert én is tudom, hogy szórja a pénzt értelmetlen dolgokra és ezt az összeget akarja tőlem beszerezni.

      Törlés