2024. március 26., kedd

Ilyen-olyan hólyagok

Nah, úgy látom, máshol is szorgosan garázdálkodnak a megmondós névtelenek :S Úgyhogy pár sort most én is írok erről.
Ez a blog nekem egy menedék féleség, ahova feljövök, dühöngök, vagy agyalok egy sort, megosztom a hülyeségeimet, vagy a velem történteket és olykor kapok kommenteket kedves emberkéktől. Sosem tapasztaltam rosszindulatot, kéretlen okoskodást, vagy olyasfajta kitöréseket, amiket egy pár általam olvasott blogon a névtelenkék írnak. Szerencsére.
Nemrég viszont én is kaptam egy hm...érdekes kommentet, ami bár nem volt igazán sértő stílusban megírva, de kicsit hogy is fogalmazzak, nekem fölényes kategória volt. Jó, még mindig semmi ahhoz képest, amilyen IMNET-es tiniéveimben az egyik ff-hez kapott k.anyázós véleményezés volt, de akkor is fura érzéseim lettek.
Nekem ide mindig jól esik belépni és azt szeretném, ha ez így is maradna. Nincs energiám a számonkérésekre és a gúnyos stílusokra.
Ez a blog unalmas és csak egy egyszerű csaj gondolatait, hétköznapjait írja le. Ez az én blogom. Semmi extra. De nem troll játszótér és nem egy Kaland-játék-kockázat kötet (ha szingli akarsz lenni, akkor lapozz a 43 oldalra, ha nem dobod a pasidat, mert "szenvedni szeretsz te is mint xy" folytasd a 219 lapnál...) és nem is kötelező olvasmány, így aki csak arról akarna érdeklődni, hogy "miért nem szakítok a pasimmal, mikor olyan bunkó" az olvassa az előző bejegyzést, ne kelljen már százezerszer leírni. Thanx. Az ilyen témájú kommentelés alól pedig ünnepélyesen felmentek mindenkit :P Ja, és ezentúl ha rosszat írok a pasimról előre jelzem, hogy az arra érzékenyeket ne érje váratlanul :D
Küszöbön húsvét (be is szereztem pár csokinyulat, de még ott van a sonka, torma, kölni társaik), erre miért is ne most kezdene el vacakolni a fogam?! Helyesebben az ínyem, valami megszúrta, vagy megvágta nem tudom, de egy hólyag szerűség lett rajta, ami fáj is, meg kicsit kívülről mintha bedagadt volna az arcom (vagy csak én látom). Így gyorsan beszereztem egy gyógynövényes szájvizet a meglévő mellé és most felváltva azt használom a reggeli és az esti fogmosás után. Remélem hatni fog, semmi kedvem a fogorvoshoz menni emiatt.
A körzetishez (aki ugye anno elcseszte az egyik fogamat úgy hogy gyökérkezelés után is fáj hidegre-melegre, csak úgy, de több fogorvos meg rtg sem talált semmit) amúgy is 2-3 hónapot kellene várni, az ambulancián, meg ha olyat fogok ki aki hentes, akkor még inkább fokozódik a már így is tetemes nagyságú dentofóbiám. Blöeh, ha most a fogorvosra gondolok máris hányingerem támadt...Pedig terveztem még nyáron hogy elmegyek kontrollra, hívtam is őket, de nem vették fel, aztán meg jól elfelejtettem. Hát előbb-utóbb csak pótolni kell ezt a látogatást, nem csinálhatom ezt örökké és minél tovább húzom-halasztom, annál rosszabb lesz. Eszembe is jutott R., akinek úgy bedagadt nem egyszer az arca (szeme, orra, szája), mintha megverték volna és Cataflam Dolo-n élt, mégsem ment dokihoz, vagyis egyszer, de miután a kapott antibiotikumtól lement a duzzanat, már nem folytatta a kezelést. Ő persze negatív példa, nem szabad utánozni. J. hívott, meg H. is, hogy mizu, Lara meggyógyult és úgy néz ki, H. sem haragszik. Egy nőci meg bejelölt fb-n, aztán berakott egy vallási csoportba, ahol még hajnali 2-kor is megy az ige. És i
tt a jó idő, a reggeli csípős hidegeket leszámítva, szépen süt a nap, nyílnak a virágok,

énekelnek a madarak. A pasim pénteken dolgozik, vasárnap meccsre megy, hétfőn ugye locsolkodni, tehát a szombat maradna a kirándulásra (ha csak pont nem akkor ütnek be a piros napok). Nekem 100% kedvem és lelkesedésem van, hogy a szerencse mellém áll e, hát majd kiderül.
Addigra nagyon bízom benne, hogy a hólyag is a múlté lesz.

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Na ez nagyon megfogott:
    "Ez a blog nekem egy menedék féleség,"
    Ezt nagyon át tudom érezni, mert nekem is ezt jelenti az én blogom. És ezt jelentette anno, amikor még létezett a Hot-Dog.
    Nem tudom, te ismerted-e ezt az oldalt, még a MyVip és az IWIW idejében. Imádtam azt az oldalt mert nagyon kreatívan egyedivé lehetett alakítani az oldaladat. A Blogom előtt az ottani B-Nandy profilom volt az én menedékem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszönöm a kommentet. A te blogod nekem is menedék, a szuper írások mindig magukkal ragadnak.
      A Hot-dogot gyerekként használtam és az iwiw, myvip is ismerős. Volt is myvip oldalam, csak már nem tudom a jelszót.
      Most levettem a név nélküli kommentelési opciót picit, lehet később vissza rakom, most nem vagyok ráhangolva a névtelen szúrkálódásokra. Amúgy stílus alapján amit más blogon olvastam egy valaki gyártja ezeket.
      Kellemes húsvéti ünnepeket neked.

      Törlés