2024. január 3., szerda

Változott a menetrend

R.I.P. Tom Wilkinson. Ő is eltávozott...Egyik kedvenc filmem (Alul semmi) egyik kedvenc szereplője(Gerald Cooper) volt.
A héten itthon maradok! Anyámnak még segítségre van szüksége és van pár orvosi időpontja, viszont fater mától már dolgozni ment. 
Nem is bánom, hogy a héten még kimarad a hely. Abszolút nem hiányzik. Meg szívesen segítek anyámnak, befizetem a csekkjeit, kivaltom a gyógyszereit, teszek-veszek nála és ugye dokihoz is elkísérem. 
Ma délelőtt a háziorvoshoz mentünk leadni a zárójelentését. Holnap meg egy szakrendelésre van jelenése, oda megyek vele.
Közben itthon is kéne valamit csinálni, de csak főzök, mosok, mosogatok ilyenek. A nagyobb szabású tervek jelenleg úgy látom, tervek is maradnak. Mondjuk lehet pénteken átpakolom és kiselejtezem a nagyszobai szekrényt, aznapra úgy nincs tennivalóm. Na, meglátjuk majd. 
A szilveszter szokás szerint döguncsi volt. Itt voltunk a kotorékban. Pasim már fél 11-kor kidőlt, én éjfélig néztem a tv-t, de sok értelmes nem volt. Sőt, belekezdtem a Hivatali eltávozás c. filmben, azt hittem, Demi Moore miatt jó lesz, de annyira brutalisan ultragyagyi volt, hogy inkább mentem aludni. Bár a petárdázás miatt nem ment könnyen, egyes kis pöcsfejek még az erkélyre is bedobálták a petárdát, pedig itt a házak mellett van egy üres, sík terület, de nem, nekik az épületek között, az erkélyeknél kell robbantgatni.
Másnap 10-ig aludtam, aztán tovább tömtem a fejemet mindenfélével, főleg édességgel, de így az ünnepek végére kissé herótom lett és egyik nap a karácsonyi leveshez vett, de fel nem használt sárgarépát is rágtam. Amúgy jó, szóval rá kellene szokni, egészséges és nem hízlal. 
Pasim is neki kezdett a kevesebbet cigi ígéret betartásának, de egyelőre lassan halad. Hát de legalább elkezdte. Az is valami. Kiderül, majd mi sül ki belőle. 
Én drukkolok neki.
A gyk-s fickót is leépítettem. Creepy volt. Először lekezelően és kioktatóan írt, aztán rám akart nyomulni, elkérni a címemet, számomat, de közöltem vele, hogy biztos nem kapja meg, mert van párom. 
Ezután frusztrált lett és pl. kiakadt mert nincs ügyfélkapum, lehordott minden boomernek, majd vekengett, hogy egyedül volt karácsonykor, akkor kicsit megsajnáltam, de utána ismét bunkózott és érthetetlen dolgokat írt, meg politizált, így nem válaszoltam neki. Párszor rám írt, hogy hol vagyok, de 31. óta felszívódott, így remélem már nem is fog jelentkezni. 
Remélem a 2024. nem nagyon bővelkedik majd a nyomasztó, fura fazonokban. De ha mégis, mert különleges adottságom van ahhoz, hogy bevonzam a őket, majd igyekszem a helyzetet jól kezelni.
Új év indul!
BÚÉK mindenkinek :*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése