2024. január 23., kedd

Pasim nem lazsál és már hétfőn széttrollkodja az amúgy is hosszú hetet

Abszolút motiválatlan vagyok. Tegnap is délután akartam friss bejegyzést, de ültem itt az üres bejegyzés felett, aztán csak kiléptem.
Szeretnék írni, de olyan nyomi vagyok, hogy nem megy. Pedig klassz lenne új sztorikat kreálni és befejezni a régieket, a Still breathing-et és azt a 2015-ös történetet, amit úgyse rakok mi sehova, de idegesít hogy már majd 10 éve befejezetlen.
Unom és utálom ezt a jéghideg patkánylyukat, kész gyötrelem az itt lét, mindig fázni olyan kiábrándítóan gyötrő és mikor H. azt mesélte hogy náluk 30 fok van, majd elő vett a rívás.
Mindent halogatok, nagy nehezen megcsináltam 2 leckét a Duolingóból, de ez semmi, mások a fb-n kirakják hogy gyémánt, meg arany meg mittudomén milyen ligások már. Én meg csak tötyörgök. 
A tornát is csak megnéztem, de hogy csináljam is? Majd hoooooolnap...és nem répát rágok épp hanem rizses húst eszek és tuti utána lecsúszik egy piskóta szelet is. Nem beszélve arról, hogy az ősöknél tuc kekszes Milkát ettem. 
Megaszánalom vagyok sajnos.
Pasim is felbaszott tegnap, pedig igyekszem hozzá kedves lenni, meg ő is az volt. Szóval mindketten nagyon harmonikusak (harmónikásak) voltunk, amíg nem csörgött pasim telefonja. A tesója hívta (állítólag) úgyhogy azt mondta elugrik hozzá 10 percre. Ehhez képest este 9-kor én hívtam hogy hol a csodaba járkál és nem is a tesojával volt már, hanem egy nekem ismeretlen havernál, aki hétfő este random házibulit rendezett és ott magyarázott nekem a háttérbe. Mondjuk nem sűrűn érdekelt, az viszont idegesített hogy pasim teszi ott magát a telefonba a barátai előtt és azt hiszi hogy kis vicces.
Milyen beteg lelkű egyén csinál házibulit hétfőn?? 
Fél 10 körülre azért hszakeveredett a drágám, de én jelenleg is csenddel büntetem (nem biztos hogy ez neki büntetés). 
Ezek a hülye játszmák még mindig kiakasztanak.
A szomszédnak is vettem egy doboz bonbont, mert múlt héten volt a névnapja és most esett le csak. Tegnap átvittem neki. Mondta kicsit szemrehányóan, hogy azt hitte már fel se köszöntöm, mert amúgy 19.-én volt. Okkkké, de én még ha nem írom fel vagy a faszbuk nem figyelmeztet rá, elfelejtem, mert szita agyam van. A 19.-ről nekem annyi van, hogy rocker R. szülinapja, ezt is csak a fb értesitésből tudom.
Amúgy most nagy az öröm a szomszédnál mert eladtak valami házat vidéken. Én azt se tudtam, hogy van vidéki házuk, azt meg főleg nem, hogy árulták *O*
Nekem is jól jönne egy ilyen lehetőség. Tudnék vele mit kezdeni.
Hahaha, vicces milyen idiótán álmodozó vagyok.
Itt a döghideg lakásban.


2 megjegyzés:

  1. 30 fok? Azt nyáron se bírom🙈 Itt a 23 az ami elég is, tegnap este pl tök kellemes volt, mert nem volt túl meleg így, aludni pedig még alacsonyabb hőmérsékletben szeretünk. Érdekes, hogy a panelban majd megfagytam mindig, itt a családi házban meg rövidnadrágban és pólóban alszom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 30 szerintem is soká, a 23 fokkal én ki is egyeznék az klassz, de ez a 16-17 fok tönkretesz.

      Törlés