2024. január 12., péntek

Kéményseprőt látok, szerencsét találok...ja nem

A héten lett volna a kötelező
fűtőberendezésvizsgálat, ami alól nincs kibúvó, pedig nincs fürdőszobai gázos fűtésünk (ezer éve elromlott elektromos fűtőberendezés van csak és villanybojler) sem kémény, tehát nem létező dolgokat jönnek ellenőrizni és jegyzőkönyvezni. És már írtam nekik, hogy nincs miért jönniük, ne fussuk már mindig ugyanazon köröket, de akkor is jöttek. Helyesebben most nem, mert nem volt senki sem itthon, de hagytak egy új időpontot amin már itthon kell lennem, mert a papíros szerint a következő elmulasztásos alkalom után rám hívják a katasztrófa  védelmet. A rohadékok.
A leállás utáni első hét letargikus volt. A koránkelés...bahhh...Ráadásul bejött a hideg is és sapkát kellett felvennem. Írtam már hogy rohadtul nem vagyok sapka fan, ezért hát nem is nagyon van fejfedőm, mert soha egy sem állt jól és emiatt szarul éreztem magam a sapkában és igyekeztem kerülni hogy felvegyem. Volt egy drapp kötött sapka, ami úgy ahogy még elmegy kategória, de az véletlenül két ruha között H.-hoz került, bár lehet hogy nem, de szerintem máshova nem tűnhetett el. Mindegy, mert igyekeztem kapucnival átvészelni a telet, de a -6, -8 fokok reggel már az én ingerküszöbömet is átlépték, így muszáj voltam sapka után nézni itthon.
Tudtam, hogy van, mert kaptam innen-onnan. Találtam is egyet igaz fehér de ki bánja. A kapucni úgyis eltakarja. Meg bízom benne, hogy jövő héten már nem lesz ilyen hideg és akkor fel se kell venni.
A hely-en megint bedobták a bombát, hogy mégsem 2024 végén vagy 2025 elején zárja be a kapuit, hanem hamarabb nyáron vagy ősszel. Ettől máris idegállapotba jöttem és messengeren konzultáltam B.-vel és K.-val, még ő az a két csaj, akikkel a hely-en jóban vagyok és igaz ritkán találkozunk, mert máshol vannak, de szoktunk írásban referálni. 
Ők is ledöbbentek és nekik sincs halvány lila segédfogalmuk sem, hogy akkor merre tovább. Munkák terén nagy büdös semmi ez a város, szóval van ok a parára. Persze akár mázlink is lehet, a hely2 lehet átvesz pár embert, már volt erről szó, de nyilván szelektálni fognak, szóval kitudja mi lesz itt. B. ügyes szerintem, jól kommunikál és kedves, neki nyert ugye van, de K. kb. velem van egy szinten. Mármint nem olyan lúzer, mint én, csak ő is félénk, meg ilyesmik. 
Nincs nap, hogy ne pörögjek ezen a bezár a hely témakörön. Ptsd lesz a vége. 
Jut eszembe, jövő héten dilidoki, de nem találom az időpontos füzetet, amibe az orvos mindig bevési a következő találkozás idejét. Majd felhivom az irodát hét elején, mert azt tudom hogy tuti nem hétfő. 
Szerintem szerda. 
Vagy csütörtök. 
Szenilis barom vagyok. Telefonálnom kell.
Tegnap a Ballagást néztük megint pasimmal és egész nap a zenéje jár a fejemben *-* 
Ja, pasim lerottyant, fáj a feje és a torka. Ma már az én fejem is fáj és kapar a torkom, meg tré a közérzetem, mert drágám kórságosan csókdosott.
Majd bedobok egy strepsilst, vagy felest (házi gyógymód yeee) és pihenek a hétvégén. 

4 megjegyzés:

  1. Jobbulást! Remélem találsz munkát is (ha aktuális lesz a kérdés). A kapucni alatt meg nem látszik a sapka, mindenképp vegyél fel nagy hidegben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, már jobban vagyok, ez csak az ilyenkor szokásos megfázás szerűség.
      Én is remélem hogy majd lesz munka, de az jobban szeretném, hogy ha ez a nyári-őszi bezárás csak rémhír lenne.

      Törlés