2023. május 29., hétfő

Kellemes érzések a kocsma teraszról, avagy minyon, rozé és happiness

Szombaton nem tudtam sokáig aludni, pasim ment dolgozni fél 6 körül és erre ébredtem fel. Utána már csak fetrengtem, míg végül meguntam és inkább befestettem a hajam. 
A hajfesték a Palette intenzív ibolya árnyalata volt és nem fűztem hozzá sok reményt, tekintve hogy nekem a hajfestések eredménye mindig csalódás, de most egész klassz lett. 
Anyám szerint gyönyörű, de azért ne essünk túlzásba. Viszont végre csillogó és a dobozon látható színhez nagyban hasonlító lett a hajam. Hosszú idő óta először. Woow.
A szombat ezt leszámitva unalmasan telt, mosogatással és főzéssel, délután meg tv nézéssel. Ja olvastam egy nagyon nagyon nagyon jó fanfictiont, végigdaráltam 23 részt, aztán rájöttem, hogy 2019 óta nem volt benne frissítés. Pedig úgy elolvastam volna végig.
Tegnap felugrott anyám, hozott gyereknapra édességet. Később pasimmal sétáltunk. Én hoztam fel neki az ötletet, untam már itt dekkolni és szép volt az idő is. Nem volt odáig, de azért belement. Tettünk egy jó nagy kört, közben találtunk egy cukrászdát, de sajnos teleház volt kint is, bent is, így csak vettünk 2 minyont (pasim szerint az minyoM LOL) és sétáltunk tovább. 
Végül beültünk egy közeli kocsmába, ahol én már ezer éve nem jártam. Mert úgy alapjáraton a hely, a bolt, a bank, a posta és a nyomi vakondlyuk lakás között ingázom. Izgi tudom.
De most színre lépett a szabadság egy kis időre, kék volt az ég, tűzött a nap, ittuk a rozét és csak úgy ültünk ott minden tennivalótól és gondtól mentesen. Annyira jó volt. Láttam egyik idióta srácot a helyről. Mártont, alias Marci g×cit. Egy arrogáns, lenéző, pökhendi kis pöcs a főnökségből, aki nem tudom kinek a kicsodája, de egy Istennek hiszi magát, aki a földre se lépne. Folyamatosan a vezetőségnek lefetyel. Rajtuk kívül más ember számára senki. Úgy is áll mindenkihez.
Most épp félmaxosan egy üveg itallal a kezében flangált négy szintén ittas csajjal. Pasim mondta, hogy ritka ellenszenves,(szó szerint idézve: beképzelt kis takony) és ebben igazat adtam neki.
Kora este értünk haza, kicsit megolvadt a minyonom, de sebaj. Még épp elcsíptem a Moziklip felét, így azt néztem, tovább fokozva a hangulatot. 
Nagyon nyárias feelingem volt tényleg. És ennek ki kellene tartania mert a nyár jön feltartóztathatatlanul, aztán jó sokáig itt lesz és rajtam is múlik, mennyi élménnyel töltöm meg.

4 megjegyzés:

  1. Jól hangzik a minyonos-rosés kikapcsolódás.
    Veséd hogy van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó volt, kell néha ilyen lazítás is a szürke hétköznapok mellett. Köszönöm, a vesém most nem fáj.

      Törlés
  2. Végre kifejezetten jó dolgok is történtek veled! Sok-sok ilyen apró (mignon-nyi) boldogságot!

    VálaszTörlés