2023. március 29., szerda

HAJ jaj

Elolvastam pár jóval régebbi bejegyzésemet, és még elég vidám hangulatúak voltak. Hol romlottam el??? Hagyjuk.
Hétfőn ronggyá áztam, csodás egy hétkezdet volt. A cipőm azóta sem száradt ki.
Ma reggel meg a buszon a sofőr emelt hangon rám szólt, hogy nem látja a bérletemet, mutassam normálisan.
Én mutattam cseszdmeg  nyisd ki a szemed *-* 
Mit kell üvölteni rögtön? Persze a hátsó ajtón bérlet nélkül csoportosan felugráló őslakosokra nem szólnak, akkor farkukat behúzva vezetnek némán.
Amúgy is elegem van a tömegközlekedésből, tegnap délután is tömve volt busz és naná, hogy az ajtónál tanyáznak egyesek és még rondán néznek, mikor le szeretnék mászni. 
Rá kellene szoknom a hazafelé gyalogláshoz, mert már a nem létező tököm is tele van a buszokkal és mindennel a tömegközlekedés témájával kapcsolatban.
Ez a város nem hogy előre haladna, visszafele megy. Persze a belváros az csili-vili (na jó az sem annyira), de a külvárosok, szomorúan  konstatálom, telis-tele vannak szeméttel. Szóval olyan semmilyen az egész...
És mi még a semmilyen? Na...
Ültem a buszon tegnap reggel és az üvegben a képmásomra pillantva, megállapítottam, hogy a hajamra az ordenáré jelző a legmegfelelőbb. Vagy talán még az sem. És hogy ha létezne olyan, hogy haj rendőrség, biztos elvinne és kiszabna rám vagy 25 évet :D
Ezen a sörényen nem segít már semmi. Szóval el kellene dönteni, hogy vagdosom tovább, vagy elmegyek vele fodrászhoz (bár szerintem ő is rosszul lenne ha meglátná). 
Anyám is most vált fodrászt, mert akihez eddig ment babázik, a helyettese meg állítólag sosem olyan frizurát vág anyámnak, amilyet szeretne. És anyám most kinézett egy mesterfodrászt egy kis szalonban.
Hát nekem a kis fodrász szalonról van egy régi és lehangoló sztorim. Még tizenéves voltam 13-14 kb., mikor a szomszéd utca egyik garázsában nyílt egy fodrász-kozmetikus stúdió. Ott mentem el napi szinten és tetszettek a képek a kirakatban a szuper hajakról, így rávettem anyámat, hogy elmehessek ide.  A nő kedves volt, meg minden és gyorsan találtunk nekem tetsző hajstílust, amit hipp-hopp meg is csinált. Csak éppen jóval drágábban, mint ahogy számítottam rá, így a zsebpénz, ami nálam volt, nem lett elég. Mondtam a nőnek, hogy itt lakom 3 percre, hazarohanok még pénzért, mert elszámoltam magam.
Na akkor már nem volt olyan kedves a nő, mert azt mondta hogy ez nem így megy, nyilván azt hitte, le akarok lépni. Azt megengedte, hogy telefonáljak, így felhívtam anyámat, hogy hozzon még pénzt. Nemsokára jött is anyám, meg apám is és idegesek voltak és vitáztak a nővel, részletes számlát kértek tőle, hogy mégis mi kerül ennyibe (kiderült, hogy a minőségi hajsampon, balzsam stb. nyomta meg az árat), jó kellemetlen szitu volt. Otthon még engem is letoltak, én meg onnantól kezdve nagyon kerültem a szalon környékét mert mindig elfogott az a rossz érzés, a nő lenéző arckifejezése, meg az őseim, ahogy odajönnek és mérgesek, szó szót követ, az ott lévő öregasszonyok meg kajánul moziznak a búra alatt. Még most is rossz visszagondolni erre, pedig már rohadt régen volt.
Váh, lehet ez is közre játszik, hogy nem szívesen járok fodrászhoz, persze az eset után is mentem fodrászatokba, és kifogtam minden féle fodrászt, de az esetek többségében nem volt egyik élmény sem olyan maradandó, hogy lehorgonyozzak egy fodrász mellett.
Azt hiszem, egyszer csinálta meg a hajamat úgy egy nő, hogy azt mondtam, ez most tényleg klassz.
De mikor másodszorra mentem hozzá, már nem sikerült olyan jól.
És azóta a hajam egyre csak botrányosabb lesz :( Főleg, mióta én szórakozgatok vele. 
Mindegy, meglátom anyámnak majd milyen fejet varázsol az új fodrász és lehet, én is elmegyek egyszer oda. Már ha lesz rá elég pénzem persze.
De ez még odébb van, anyám is elnapolta a fodrászkodást, mert lebetegedett és szegény az ágyat nyomja pár napja. Voltam náluk tegnap, már azért valamivel jobban van.
A kiskutyák is kikerülnek a képből lassan, Millie-ért már vasárnap jött egy nő, aki a gyerekének vitte Ausztriába (nemzetközi lett a kutya), Margót meg majd pénteken viszik az új gazdik. A haszonleső Tiniribi most is bevetette magát, ugyanis nemrégen eltűnt az egyik kutyája és kijelentette, hogy na jó, akkor ő majd Margót magához veszi, szerencsére akkor már gazdajelöltes volt a kutya és apám mondta is, hogy ez nem fog összejönni. Tinimami persze mártír képpel busongott, ahogy szokott, de így járt. Margó kutyusnak sokkal jobb lesz így. Ha én kutya lennék nagyon elszomorítana, ha Tinimami lenne a gazdám :P Hihetetlen, mennyire pofátlan ez a nő, minden ami ingyen lenne máris felkelti az érdeklődését.
Ja a kutyákról jut eszembe, hogy mikor hirdettük őket, Á. lájkolta a képeket róluk fb-n erre ráírtam, hogy mizu régen beszéltünk, de nem kellett volna, mert csak unott, tőmondatos válaszokat adott, aztán lelépett, hogy nem ér rá. Pedig én még húsvéti képeslapot is írtam neki :S 
Ha már húsvét, jövő hét csütörtökön 12-kor indul a húsvéti szünetke a hely-en!!!És csak április 11-én kell újra menni!!! Nagyon várom már, mert kirándulást tervezek, bár ebbe pasimat még nem avattam be. 
Több úticél tervem van. 
A lényeg el innen :D 



4 megjegyzés:

  1. Azokat en sem ertem akik a busz/villamos ajtajaban utaznak sok megallon keresztul, es allnak mint a hulye bedugott fullel h meg szolni se tudj nekik h haver menj arrebb, de ugyanigx nem tennenek meg egy fel lepest se, hogy le vagy fol lehessen szallni... Idiotak.
    Amugy wow, ilyenrol ritkan irsz h tinimaminak nemet mond apad. 😯

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a kommentet. Alig várom azt a pár nap húsvéti leállás, amikor nem kell a buszozásra még csak gondolni sem.
      Igen apám az esetek többségében bedől Tinimami mártirkodásának, most nem ez történt, és esküszöm örültem is ennek. Nem lehet mindig a csajnak szerencséje.

      Törlés
  2. Virtuális pacsi a fodrász-trauma miatt. Én is utálok fodrászhoz, kozmetikushoz és hasonlókhoz járni. Gyerekkoromban mindez kimaradt, mert csórik voltunk, mindig anyum vágta a hajam, szóval szorongok és zavarban vagyok (nem tudom, hogyan kell viselkedni), pedig már van rá keret.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kommentet. Én kozmetikusnal egyszer voltam életemben, körmösnél meg soha, nem is hiányzik amúgy meg a a fodrásznál rosszul éreztem magam, valószínűleg ezeken a helyeken is így lenne.

      Törlés