2020. március 18., szerda

Sick and dark, avagy karantÉN

Megy a kínlódás ezerrel, ha éppen nem home office van-az is de nehezen akart beindulni, senki sem értett semmit-akkor nyakig merülök a youtube gyöngyszemeibe. Alább majd kaptok is egy kis ízelítőt, mikbe boltottam a kötelező távolmaradásom első napjaiban.
Kicsit kapar a torkom és náthás vagyok, apám szintén, így mikor találkoztunk legutóbb, elő is húzott egy üveg pálinkát a kocsija hátsó üléséből, hogy ez kitűnő vírusírtó és kóstoljam meg *-* 

Igen, idáig süllyedtem, hogy az utcán iszok, vagyis vírusölök :P
A pszichiátert lemondtam (a héten kellett volna mennem), de a nődokit is hívtam de szerinte még nem biztos, hogy elmarad a műtét, azt mondta, pár nap múlva próbáljak bejutni vérvételre. Hát az érdekes lesz, mivel az egész kórházat lezárták *-* de majd telefonon érdeklődök, hátha beindul a rendszer újra. Egyelőre minden szórakozóhely 15 óra után bezár (pasim kedvenc helye is, hát élet ez?!), és tényleg csak az megy ki, akinek muszáj.

Kivéve az élelmiszerboltokat, na ott meg aztán pont, hogy tömeg van és éppen a veszélyeztetett nyugdíjasok bandáznak, na meg apuka-anyuka-újszülött trió andalog békésen , meg két kislány fogócskázott a sorok között, mint egy vidám pikniken. Az oké, ha valaki pl. egyedülálló szülő és nem tudja hova rakni a gyerekét, vagy egy idős személy hozzátartozói messze élnek, akkkor nyilván ki kell menni vásárolni, de azt nehéz megérteni, miért csinálnak családi programot most a bevásárlásból. Nem beszélve a tizenévesekről, akik ott energiaitaloznak a bolt előtt, pedig az iskolabezárások célja direkt az volna, hogy mindenki maradjon otthon.
A kasszánál egy fószer a seggembe tolta a megrakott bevásárlókocsiját, pedig ki is van írva, hogy tartsunk egy méter távolságot egymás között, de nem, ő azt hiszi, ha belémtolat, majd hamarabb sorra kerül.
És felvásárolnak mindent, de mindent. Az előttem álló srác még akkor is rakta bele a kocsijába a csokikat, mikor a pénztárnál álltak, biztos szükséges a túléshez az a 20 db Sport szelet, tudom...

Nekem semmi bajom egyelőre az otthonléttel. Írok, meg zenét hallgatok, vagy épp beszélgetek R.-el, meg múltkor a netes ismerősömmel Zitával váltottam pár szót, de ő néha olyan furákat mond. Pl. ugye mondtam neki a sulibezárásokat és hogy ez mennyire megzavarja pl. az autista gyerekeket, akiknek egy stabil napirendre van szüksége. Erre azt reagálta, hogy szerinte nincsenek autista és hiperaktív gyerekek, ezeket a diagnózisokat mind a lusta, gyereküket nevelni nem tudó szülők találják ki. 
Mindez egy egészségügyben tanult nőtől elég furán hangzik. Én ismerek autista és hiperaktív kisgyereket is és bizony ezek nem kitalációk, Zita beszólását viszont elég rosszindulatúnak találtam. Attól hogy ő nem találkozott ezzel a dologgal, még van a világon és feladja a leckét minden szülőnek. Mindegy, azóta nem is beszéltem vele. Amúgy is néha olyan elvarázsolt dolgai vannak, pl. terhesnek képzelni magát, úgy hogy nem is feküdt le a fickóval *-* meg azt képzeli, hogy követik...
Régebben szerintem aranyosabb volt, vagy csak nem beszéltünk eleget. Lehet hogy ez a karantén izé, emberismeret szempontjából érdekes lecke lesz.
Eléggé túlterhelt a net, fagy, meg ledob, de akkor is megkapjátok a tutit :P Nem menekültök :D :D :D
Valaki: - Ki a kedvenc előadód?

Én:- Donald Trump XD XD XD
A járvány letelte után megveszem az albumát is XD
Énekli ám az Old town road-ot, meg a Wrecking ballt, meg a Bad guy-t is, na és a Titanic betétdalát és sorolhatnám :P

És emlékeztek még a Teletubbiekra????

És Mickey egérre? Hát igen, neki is van egy sötét oldala, de erről már inkább nem is nyilatkozom...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése