2019. április 29., hétfő

I'm your Venus, I'm your fire at your desire

Azt álmodtam, hogy a 80-as években élek fiatalként és épp készülődtem valami buliba. Belenéztem a tükörbe és szépnek láttam magamat (ami a valóságban nem fordul elő), klassz szőkés, göndö hajam volt, napbarnította bőröm, arc rendben és valami bitang piros rúzst kentem fel a számra, miközben a háttérben a Bananarama Venus c. dala szólt.
Aztán megszólalt az a rohadék ébresztőóra, pedig igencsak érdekelt volna, milyen lesz a buli :D :P
Amúgy itt semmi új, a hétvége unalmas volt szokás szerint. Pasim csapatépítési piázása meghiúsult, mert esett az eső.
Tegnap az ID-n a Feleséggyilkos-t néztem, vagyis Laci Peterson és meg nem születt babájának a történetét. A férjét gyanúsították, Scottot, akinek szeretője volt és nagyon nem akarta már Laci férje lenni és gyereket sem akart. Ezért meggyilkolta őket. Scottot azóta halálsorra is vágtak, a kivégzését várja. Néztem a közös fotóikat, te jó ég, volt olyan, aki azt gondolta, ez az ember ártatlan?! Már a mosolygása is undorító (agyaltam, honnan olyan ismerős és rájöttem hogy az aputestnek van ilyen kéjes, háromszázhatvanötfogas, vakító mosolya, az is egy pszichopata szóval...), nem akarok ítélkezni, de szerintem is ő tette. Volt rá indítéka, új életet, új nőt akart, meg hogy alig hatotta meg a 8 hós terhes felesége eltűnése, hamar eladta a kocsiját, árulta a közös házat, ez nem egy reménykedő, szerető férjről árulkodik.
Ja és házakat is néztem, anyám azt mondta, hogy a tinimami pasija (akik megint náluk baszták a rezet hétvégén) elvileg a városban is tud eladó házakat. Hát nem tudom, milyeneket tud, mert vagy nagyon drágák, vagy romhalmazok. Mindegy, keresgélek még. De  már egyre jobban gyűlölök itt mindent. Megint vannak kis fekete bogarak, de esküszöm, őket is jobb elviselni, mint az itt lakókat.
Tegnap is jövök be a lépcsőházba, ott jön egy öreglány. Köszönök szépen udvariasan, hogy jónapot kívánok, ez meg csak les rám, mint hal a szatyorban, aztán elmegy.
Na, és ilyenekből van itt a ház 80%-a :(
Nem beszélve arról a kedves lényről szembeszomszéd ugye, aki úgy mos fel, hogy a mi ajtónknál félkörívben kihagyja, helyette az összes retket odasöpri.
Mindenkinek megadtam a tiszteletet, köszöntem, de egy része nem fogadja, inkább lenézően bámul csak. Szánalmas, hogy a rokonunk betegsége miatti viselkedése alapján ítélnek meg minket (szegény ugye mondott mindent, sok minden nem fedte a valóságot, nyugodjon békében), ahelyett, hogy akár egyszer is megkérdezték volna a mi verziónkat. De könnyebb gyűlölködni és csak azért is az ajtónk előtt elhajítani a használt zsepit, hogy megnyugodjon a lelkük, és magunkban ezt gondolják, na most jól megadtam nekik :/
Ilyen szarfostré lakócsürhét nem kívánok az ellenségeimnek sem. Minél előbb el kell innen költözni és magunk mögött hagyni ezeket az embereket. Fetrengjenek csak a saját utálkozásukban tovább. Nagyon lehúzó ez lelkileg.
És de jó ez a szám :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése