2019. április 4., csütörtök

Bolond vagyok az áprilissal együtt

Apámmal egész kedélyesen elcsevegtünk vasárnap, erre hétfőre elgurult a gyógyszere és kitalálta, hogy bizonyára a pasim munkahely váltásában én is szerepet játszottam. Próbáltam neki elmagyarázni, hogy ez egyáltalán nincs így, de kb. nem érdekelte. Azóta meg csak úgy ímmel-ámmal társalgunk.
Oké, ugorjunk. Majd megbékül. Már elfáradtam abba, hogy az igazamat magyarázzam. Semmi, ismétlem semmi közöm a pasim munkahelyi ügyeihez, vagy elhiszi, vagy nem.
Nem hiszi el, mindegy.
Viszont pasim mintha egy hajszállal kevésbé lenne idegbeteg az új melóhelyen. Tegnap még sütit is hozott *-* yee.

A. átküldött néhány régi fotót faszbukkon. Jézusisten de régen volt, ruha és hajkatasztrófák a köbön. Akkor volt még a jó (nosztalgiázós fej)...
K.-val is beszéltünk telefonon, húsvétra MO-ra utaznak.

A héten ezt leszámítva még pár szarság volt, ami felhúzott, de nem írok róla, mert igyekszem nem idegelni magamat. Végre itt az április, a tavasz, hát erre vártunk nem?
Írom a Still breathinget, de igen lassan halad, most valahogy nem vagyok benne a sztoriban, írok még két másikat is, egyik kb. negyedéig, a másik jó feléig van meg. Bár pár napja egyikhez sem írtam egy betűt sem. Időhiány és író válság :(
De majd sürgősen változtatok ezen. Nem tudom mikor, de biztos előrukkolok már valami újjal.

2 megjegyzés:

  1. Időhiányom az nekem is van... folyamatosan :D Megértelek!
    VIszont nekem túl sokminden kikívánkozik már a fejemből és azt sem tudom, hogyan tudnék rajta könnyíteni, mert ugye erre lenne jó, ha lenne időm...
    Nem csak a folytatást várom, de az újat is!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a türelmedet és megértésedet, tényleg igyekezni fogok. Hétvégére az a tervem, hogy írogatok és a te blogodra is felnézek végre, már napok óta tervezem. Jó hétvégét :)

      Törlés