2018. július 8., vasárnap

Semmiségek és tervek

Tegnap néztem a Hűtlen c. filmet. Eléggé durva volt számomra és érthetetlen módon +12-es karikával jelölték, pedig hát szerintem volt benne adult content bővest. A lényeg, hogy az unatkozó háziasszony, akinek úgy nagyjából, látszatra mindene megvan, hűséges férj, aranyos kisgyerek (a Malcolmos Dewey amúgy), gyönyörű ház, stabil anyagiak, összefut egy sármos idegennel a sohoban és szexen alapuló titkos viszonyba kezd vele. Richard Gere volt az egyik főszereplő. Nem csíptem a palit, de jól alakította a megcsalt férjet. Nem lövöm le az egész filmet, akit érdekel, nézze meg, engem felkavart és A. jutott eszembe. Ő is ilyen lelkiismeretlenül csalja a pasiját-aki meg még hasonlít is Richard Gere-re-és tök jól érzi magát, semmi lelki ismeret furdalás, meg egyebek. Persze jó is valakinek a titkának lenni és úgy élni, hogy van egy ember, aki valahol mindig vár rám és tök jól, kötetlenül elszórakozgatunk. Tudom, milyen, mert én sem voltam szent sosem, és nekem is voltak ilyen-olyan kalandjaim-jó, ennyire durva talán mégsem-de most egyáltalán nem volnék vevő az ilyesmikre. És nem a pasim miatt! Ő most is olyan, de olyan bunkó velem, hogy nincs rá szó, meg egész hétvégén részeg volt, szóval nem miatta. De valahogy ezek szerint nem unom még eléggé a banánt-hehe képletesen is-hogy ilyesfajta tévutakra lépjek.

Meg még láttam két érdekes trailert, lehet megnézem mindkettő filmet.
Egyik a Kékről álmodom, a másik meg a könyvben is kiadott Nem vagyok sorozatgyilkos. Ígéretesnek tűnnek. Mást nagyon nem tudok írni, tök átlag minden. Jövőhéten kerti party majd J.-éknél és láttam Sz.-t is az utcán, jó messze tőlem, nem vett észre-lehet nem is akart. És mondjuk, tényleg durván felugrott rá vagy 15 kiló :O De rajtam is van pár kg felesleg, szóval no vau.

És lehet-de ez még nagyon távlati-nyár végén 2-3 napra elmegyünk végre nyaralni!!!Eddig olyan 80%, de még nem írok róla semmit, nehogy ne jöjjön össze és koppanjak.


És majd jön a Still breathing, hamarosan!!!
Élvezzétek a nyarat tovább :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése