2018. július 19., csütörtök

Kínos, avagy tényleg mindig kell a technika?

Tudom, régen jelentkeztem már. Ennek a fő oka az, hogy a gépem annyira lassú, komolyan megfőzök egy kávét mire betölt. Egyszóval nincs lelkierőm ezt kivárni. Iszonyat, de tényleg.
Ja, meg én is le vagyok lassulva, július eleje óta nem bírom megírni azt a rohadt emailt a külföldi csajnak-aki úgy volt hogy meglátogat, aztán ugye mégsem-és a Still breathing is lassan készül.
A hétvégi medencés kerti party jó volt. A pasim a medencében kötött ki, ruhástól :/
Volt sok vendég, finom kaják, az idő is kegyes volt hozzánk. Az egyetlen, ami zavart, hogy állandóan mindenki fotózott a telefonjával, sőt egy srác állandóan kamerázott is. És ami rosszabb, fel is pakolta szépen a videokat a fakebukkra. Nem valami jó azzal szembesülni, hogy engedélyed nélkül fent vagy a világhálón. Oké, semmi kompromittáló nem volt, bár mondjuk elég idétlenül viselkedtünk, a pasim nem volt már szomjas, azt hiszem, ezt mindent elmond. Magyarán, erre nem volt szükség. Az első napokban rohadtul idegesített, hogy ilyet raktak fel, eszembe jutott, hogy Sz. a Napiszar oldalra került néhány fura kinézetű haverjával-remélem ez a veszély engem   nem fenyeget, mondjuk tényleg csak egy sima mezei spicces-partizós video lett, de a mai világban már mindenki mindenből megalázást csinál.
Régen azért még jobb volt. Hiszen, mielőtt még a technika ennyire fejlett lett volna, mindez sokkal szolidabban ment. Készültek cinkes képek akkor is, de ezeket legfeljebb a szűk rokonság látta. Mióta van a közösségi oldal és mindenkinek kamerás mobil, azóta ez a helyzet eléggé durva lett és bárki bármilyen szituban felkerülhet a világhálóra.
Szerintem ez azért már sok és szükségtelen is minden másodpercet rögzíteni. Mindenesetre megtanultam, hogy ha legközelebb J.-éknél leszek ilyen összejövetelen, semmiképpen se adjak okot hogy felvegyenek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése