2018. július 11., szerda

Most

Úgy írnék valami ütőset!Vannak is ötleteim, de lehetőségem sincs a kivitelezésre. Örülök, ha a kedvenc blogjaim olvasásához végre odajutok és hogy ha a Still breathing itt lesz a hónapban (rajta vagyok az ügyön). 
Itt a nyár és sikerült megint felfázni. Nem kicsit, néha olyan, mintha kést szúrnának a hasamban. Holnap veszek rá valamit, mert így elég keservesek a napok.
Ráadásul hétvégén kerti és medencés party J.-éknél. Azt hiszem, a medencét én kihagyom, alapból ez volt a tervem. Nem akarok szemkárosodást okozni senkinek, azzal, hogy fürdőruhában mutatkozom.
J.-ék egy csomó mindenkit meghívtak, mondjuk a nagyját nem ismerem, de majd elvegyülök. Pasim is jön és borítékolhatóan be fog pálinkázni.
Ja, csináltam ilyen személyiségtesztet és kijött, hogy INFJ-T vagyok, ami állítólag nagyon ritka. Jaj, hát igen, ritka nagy állat vagyok :D eddig is tudtam.
A matricás srác meg előkerült. Hát nem hiányoltam amúgy, de néha felüt neki és ír. Most is így tett. Dicsekedett, meg nagyzolt, hogy milyen cool neki a fővárosban, meg van nője meg ilyenek. Mondjuk, távcsővel kerestem, hogy ez engem hol érdekel, de nem jöttem rá. Eddig még el is ment a dolog, igazából ott rántott fel, mikor elkezdte tolni, a megmondóember szerepét kéretlenül. Hogy szerinte nekem mit kellene tennem, hogy jobb legyen. Hova költözzek, pasim hol dolgozzon ilyenek. És ha valamit utálok, akkor ez pont az a szitu. Hogy is van a mondás? Aki nem tud adni kalácsot, ne osszon  tanácsot. De a matricás pont ezt tette. Elő is hozva a Spongya Bob óta felismert durva oldalamat. Le is írtam neki, hogy a remekül felvázolt kis tervének mik a buktatói és ha majd ő az én cipőmben jár, akkor okoskodjon. Na jó, ezt azért nem ennyire nyíltan, de levehette, hogy mit akartam. Mert vissza is vett, elnézést kért (azért...) és írta hogy segíteni akart. De könyörgöm, úgy segítsen, hogy ne segítsen. És kész. Köszöntem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése