2017. október 5., csütörtök

Semmi, de az nagyon

444. bejegyzés :P
Amúgy megint beteg vagyok, hát hurrá, torokfájás, fejfájás, nátha. Ezért nem bírom az őszt, minden szar elér :S
A pasim sikeresen visszaérkezett az ott alvós melójából. Azóta már akklimatizálódott, pia és haverok terén. Ő is még mindig dögrováson van sajna. Szerintem már télig ki sem keveredünk belőle.
Anyámmal kedden összevesztem, ami ritka, nem szokásom vele vitázni. PMS tünetek és általános minden-utálat jellemzett.  De azóta kibékültünk.
Voltam a rokonunkánál. Elég jól van, csak környezet, ahol van, olyan nagyon deprimáló, hogy egy-egy ilyen látogatás után mindig rajtam van a rosszkedv és a szomorúság. De legalább nincs rosszul és ez is valami. Annyira sajnálom, hogy arra nincsenek szavak, bár tehetnék érte valamit, de nem tudok. És mindenki higgye el, sokkal többet gondolok rá, mint amennyit meg tudom látogatni, de attól még szeretem!
Ma meg összefutottam T.-vel, bírom a srácot, jó fej :) Egyik exem megint írogat, de nem érdekel, láttam a nőjét szuperhősös pólóban (woah, azt hittem olyat csak a kisgyerekek hordanak), rendesen rondán bámult rám *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése