2017. augusztus 7., hétfő

Irdatlan hőség, nem túl jó hírek, jégkrém, sör, nosztalgia, plusz egyéb ökörségek

Napikérdés: ha én nem nyomkodom el a gépemet, a pasim nem szokott ide ülni, akkor mégis ki a gyász állítgatja úgy be, hogy ilyen fosság felugró ablakok jelennek meg, és +18-as társkeresős szarok. Pl. ilyet ír ki nekem: hogy még ma dugni fogok (igen szó szerint) egy kiéhezett anyukával!!!Yes, yes, hogy találta ki, hogy ez a titkos vágyam?! Pfffff...Jól van, elnyomom magam és a kiéhezett anyukákat is kihagyom, ha nem gond. 
Amúgy semmi klassz nincs, a kegyetlen kánikulán kívül. Szegény rokonunk is elég rossz állapotban van ismét, gondolom a meleg a fő oka, katéterezik, meg kapja az infúziót, a vércukra is nagyon alacsony :( :(
A hőséget hideg dolgokkal próbáljuk átvészelni, ha már a kádban való 24 órázás nem opció. Jégkrém, meg gyümölcsös sör (meggyes minden mennyiségben jöhet). Ezek mennek, meg a bárányfelhők, illetve azok nem mennek, egy felhő nincs az égen :O
Írom tovább a sztorimat, már elkezdtem az új epizódot. És 80 követőm van wattpadon, OMG!
És akkor egy kis nosztalgia, a gyerekkorom egyik dala, ami tök hangosan ment anno pl. reggelente, mielőtt suliba mentem. Igen, azok a régi-régi szép idők, skateboard mánia, hidrogénezett hajszín, deszkás cipő, fiús+kurvás öltözködés nekem (értsd bő nadrág+szűk felső). Van itt minden, tuti feeling, táncoló öreg papi, gördeszka, kisgyerek, csöves punk, zsaruk, pisilő csajok, kreténkedés és ilyen punk-rock féleség. Elhomályosult tekintettel néztem, hová tűntek ezek az évek?! Gondtalanság miegymás...ajh...ajh...
És a basszeros srác durván szexi szerintem *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése