2017. augusztus 10., csütörtök

A nyár legeslegesleges legjobb napja!!!!!

A sors, na meg az ősök meghallgatták a nyekergésemet és elvittek szabadstrandolni engem, meg a pasimat.
Kibebaszottul jó volt!!!A pokrócon piknikeztünk, szalonna, kolbász, kenyér stb. és szénné égett a hátam meg a vállam, pluszba fel is fáztam rendesen (mert hideg volt a víz, de csak szerintem), de megérte így is! Isteni jó volt az, hogy elhúzhattam ebből a redvás városból és egy napig nem kellett ezt a környéket bámulnom.

Ültem a parton, néztem a tavirózsákat, a szitakötőket, hallottam a vidám gyerekeket lubickolni. Körülöttem zöld gyep és nyári feeling. Arra gondoltam, tudnék így élni.Vagy hogy a nyár így nekem is a kedvencem lenne. (úgy hogy semmi sem történik, nem igazán kedvelteti meg velem a nyarat) Már ha gyakrabban jutnék el ilyen helyekre.
De autó nélkül esélytelen, úgy meg vagyunk dögölve. Most is apámék vittek el a kocsijukon.
Imádtam a helyet, egy napra még idén nyáron visszajönnék, de erre kevés esély van.
A fejem meg két napja fáj, extra alacsony vérnyomásaim vannak, csak szédelgek mint egy idióta. Beszéltem H.-val telefonon, a csajszija beteg, ő sincs túl jól.
A rokonunknál is voltam, mondjuk meg sem ismert, de kicsit jobban van.
Felbasztam magam mert azon a nyomorék faszbukon láttam, hogy az a ribanc, akivel a pasim kavart, most költözött be a szép házába  vidékre.Arggghhhh. Én meg itt szívok ehhh. Az egyetlen jó, hogy elhúzott innen az a cafat, hogy nem kell látnom a pofáját, mert erre laktak és havi 1x tuti belefutottam.
Ja, és Mr. Népszerű is kapcsolatban van a közösségi portál szerint, már meg sem lepődök, biztos a rockfeszten szedett össze valakit, aki majd úgyis rájön pár hét múlva, hogy milyen a csávó.
Más nincs ezen kívül. Csak full unalom, meg az emlékek.
És hogy megváltozott ez a mese is :D :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése