2015. július 5., vasárnap

Summertime sadness


Nem vagyok Lana Del Ray rajongó, de ez passzolt a kedvemhez.

A fogamról nem írok sokat, mert elegem van, fáj, nem lett jobb, de mivel senki sem csinált vele semmit, jövő héten kihúzatom. Elegem van a fájdalomból, túl régóta szarozom ezzel.

A pasim is kamuzik össze-vissza és jobbára csak a haverokkal tölti minden idejét, erről sem akarok írni. Minek? Már leírtam egy párszor.

Tegnap a Hollót néztem és szerintem még mindig a legjobb film a világon!!!!!!! Már az első film, a többi része (mert hogy van vagy három) gáz. Egyszer elkezdtem nézni a Holló 2-.t, de már az elején rájöttem, hogy nézhetetlen. 

Ezt a hangulatot, karaktert csak Brandon Lee tudta hozni. 
És a filmzenék...Ah...rongyosra hallgattam a kazit annak idejét!

 

"A házak leégnek, az emberek meghalnak, de az igazi szeretet örökké tart."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése