2015. július 30., csütörtök

Na, csak mert régen volt ilyen

Bocs ezért az ocsmány háttérszínért.


1. Milyen telefonod van, és miért ezt választottad? LG és nem én választottam, kaptam.
2. Milyen nyelven tanulsz, miért pont ezt választottad? Jelenleg nem tanulok semmilyen nyelven, de angolul egy picikét tudok, édeskevés hogy boldoguljak, de igyekszem fejleszteni magam.
3. Mi volt az oviban a jeled? Csiga.
4. Melyiket választanád: karrier vagy család? Nem érzem magam karrier központúnak, a munka csak egy létszükséglet, hogy meg tudjunk élni, nem törekedek arra hogy abban éljem ki magam. Szóval család.
5. Hány gyermeket szeretnél? Miért? Kettőt. A mai világban szerintem a legtöbb ember kettőt vagy esetleg hármat vállal.
6. Szereted az állatokat? Igen. Főleg a macskákat, azok a kedvenceim. 
7. Van jogosítványod? Ha nincs, szeretnél? Mikor? Nincs sajnos, de szeretnék. Hogy mikor, gőzöm nincs, pénzkérdés.
8. Gyermekkorodban gyűjtöttél valamit? Igen, levélpapírt meg szalvétát.
9. Humán vagy reál? Abszolút humán.
10. Hol tartanád álmaid esküvőjét? Hova mennél nászútra? Már írtam régebben, hogy nem vagyok esküvő párti, már volt benne részem (fiatalság-bolondság), nem jött be, mindegy. De a kérdésre válaszolva, egy réten, pont megfelelne, vagy vízesésnél, más festői helyen. Nászútra valami szép eldugott helyre mennék, hegyek közé például.
11. Mi szerettél volna lenni kiskorodban? Régész, de ahhoz tanulni sem ártott volna :P Meg író, de hát ahhoz meg tehetség kellene.
12. Mi a véleményed a drogokról? Sosem élnék vele. Volt már szenvedélybeteg pasim (pia, gyógyszer), szóval kösz nem. Az más kérdés, hogy a nyugtató az drog e, mert azt szedem, szóval akkor most mi van?!
13. Pesszimista vagy optimista? Sajnos többet pesszimista :(
14. Melyik országba jutnál el szívesen? Amerika, Erdély, Anglia.
15. Mennyire jellemző rád a neved? A nevem pozitiv jelentésű, de én nem mindig vagyok pozitiv. Szóval nem igazán jellemző rám, de attól még szeretem.
16. Hisztizel, ha meglátsz egy pókot? Igen,mivel félek a pókoktól. 
17. Szoktál "bolhából elefántot" csinálni? Igen előfordul.
18. Egyenes vagy göndör haj? Nekem ilyen hülye hajam van. Az egyenes és a göndör között félúton, nem lehet vele mit kezdeni, ráadásul vastag szálú is. Szeretnék egyenes hajat, de az meg nem áll jól, olyan vagyok vele mint egy ló.
19. Tél vagy nyár? Ősz :D Sem a nagy meleget, sem a nagy hideget nem szeretem.
20. Vallásos vagy? Nem mondnám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése