2015. július 19., vasárnap

Fesztivál igen vagy nem, de inkább nem...Avagy pancser vagyok mentsetek ki!

Megvagyok, semmi különös. Fogfájás, fejfájás, rosszkedv és ezek variációi, kb. ennyi. Unalom a köbön...

A felettünk lévők két napja felújítanak, költöznek, vagy nem tudom, de reggel 7-től kalapálnak, pakolnak. És még rohadt meleg is van a lakásban.

A pasim megint bulizom-dolgozom tengelyen mozog, nem túl sokat találkozunk :(


Nemrég összefutottam az őseim egyik haverjával, aki először azt hitte, anyámat látja, mert hogy hasonlítok rá. És teljesen kiborult a dologtól, mert vissza idézte a régi dolgokat. Azt mondta, neki nagyon nem jó, megviseli.
Azt hiszem meg tudom ezt érteni. Az emlékek, emlékezés...nos hát igen...Nem könnyű dolgok.

J. azt mondta, befizet a fesztivál utolsó napjára és ezen megdöbbentem. Tényleg megtenné értem ? Ez meghatóan kedves, de aztán nemet mondtam. Nem mintha nem lenne kedvem, mert az éppen van, szóval mennék én, de valahogy mégsem. Tiszta hülye vagyok tudom. Van még pár napom, hogy eldöntsem, de szerintem nem megyek. Pedig idejét sem tudom, mikor buliztam utoljára reggelig. A zene, a környezet, a feeling hiányzik, de pl. a piázós, elmebeteg exem, vagy másik exem Mr. Népszerű marhára nem és ők nagy valószínűséggel ott lesznek. Na mindegy, majd elengedem magamban a dolgot és könnyebb lesz.






Ez kétségkívül beteg. A lovon besírtam. De tetszik, jól nyomja a csávó :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése