2015. július 10., péntek

Ez elég lehangoló...avagy Tunyacsáp öngyilkossága


Most komolyan...

Ha már a rajzfilm karakterek is kinyírják magukat, mire számítsunk ?!
Ez azért durva...Kiégtem *-* Persze erre lehetett számítani, a szertefoszlott álmok a zenei karrier terén, a magány, a kiégettség érzése tényleg gyilkos dolog és azt hiszem én is kárt tennék magamban, ha Patrick és Spongyabob lennének a szomszédaim :/


A pasim két napja utálatos megint, más nincs. Nyár van, meg unalom. Tegnap összefutottam H.-val, igaz sietett de tök jól beszélgettünk, jövő héten találkozunk valószínűleg.

Már bánom hogy évekkel ezelőtt nem voltunk olyan szoros barátságban és inkább Á.-val lógtam, aki azóta elég negatív irányban változott és kb. 3 hónapja egy sort nem képes írni. Sz. is eltűnt a balfenéken, látom hogy fent van a faszbukkon, de nem ír rám és én sem rá.
Ma meg A.-val fogunk találkozni, már alig várom :)

1 megjegyzés:

  1. Nekem a Spongya Bob az egyik kedvenc mesém :D Ez elég drasztikus videó volt, szegény Tunyacsápról :/
    Remélem neked összejönnek a találkozók az ismerőseiddel :)

    VálaszTörlés