2015. július 1., szerda

Laughing so hard my sombrero fell off and I dropped my taco

Hát kb.
Durva...
Nagyon beteg :S :S

Velem amúgy nem sok új van. Voltam fogorvosnál ismét, de szart sem csinált. Összefoglalva: 4x voltam fogorvosi rendelőben, 3 különböző orvos látta, egy doboz gyógyszert beszedtem. Ennek ellenére fáj, viszont állítólag semmi baja.
Szóval feladom.
És jön a teszekrája, ami a szarokrája rokona :P

Raktam fel új részt a másikba, igyekszem gyakrabban hozni új fejezeteket, és befejezni, mert a kutya sem olvassa és nem húznám vele az időmet, ami így is alig van.

Ja és jövök majd egy columbine írással, nincs elfelejtve, már hozzá láttam régebben, csak nincs időm,lelki erőm befejezni, tudom hogy április 20. nem most volt (nagyon nem), de majd csak eljutok a végére, remélem hamarosan.

A pasim továbbra is normális, én meg új tetkót akarok a nyáron. Erről dumáltunk valamelyik nap, mert hogy ő is akar.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése