2014. augusztus 1., péntek

2in1, avagy inszomnia vélekedéssel egybekötve

Ma is elég szar napom volt. Főleg az este, sikerült felbasznom magam, úgyhogy most alvás helyett lesek itt ki a fejemből, de még mindig jobb, mint fél órával ezelőtt, ugyanis akkor elő jött a mellkasi fájdalom is :( :(

El sem hiszem, hogy augusztus van. Én meg várom a nyár végét. Tudom, ezt kevesen vallják, a legtöbb ember szereti a nyarat.
Én is szerettem régen. Mikor még történt is velem valami. Olyan segg voltam, hogy nem becsültem meg a réges-régi családi nyaralásokat. A kempingeket, a sátorozásokat, a nomád életmód szépségét. Na meg egy bizonyos 8 évvel ezelőtti rockfesztivál hangulatát (de ez megér majd egy külön posztot).
Franc sem gondolta volna, hogy ez egyszer ennyire fog hiányozni ez és ennyire sír érte a szám :(

Na mindegy.

Napi önsajnálat pipa...
Amúgy titeket is baromira irritál az Old spice és a Jana ice tea reklám ?
Én az előbbitől közepesen, az utóbbitól totál a falnak megyek...Dobd le a blúzod itt a nyááár...anyááád...Én felborítanám a csávót padostól.

És emlékeztek a teletubbies-ra? Az milyen idegölő volt már!!! Legalábbis nekem. Amúgy mi a szar volt az a négy gyökér ?!
Máig nem tudom, meg azt sem, hogy a gyerekekre milyen hatást gyakorolt, de szerintem volt bőven aki besérült :/

Hát LOL. Bájos XD XD XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése