2014. augusztus 27., szerda

Értelmes cím nélküli gondolatok, avagy bocs de nem vagyok önmagam

Hú, olyan kihalt ez a hely, mint valami Isten háta mögötti álmos kisváros sötétedés után...Ha valaki jár erre, jelezhetne. Jól jönne meg minden...

Tegnap amikor tudtam zenét hallgattam. Jó hangosan, kemény rockot, kevésbé keményet, régit, újat, mindegy csak ne kelljen gondolkodni. A lassút most nem bírom, nyomaszt. Jó lenne már túl lenni a temetésen.

Anyum azt mondta, nem hitte volna, hogy ez a tragédia ennyire megvisel. Hát talán én sem hittem volna, de az ember ahogy idősebb lesz, úgy szembesül a múlandóság tényével és ezzel egyre nehezebb megbírkózni. Talán tényleg öregszem...


Ígérem, lassan össze szedem magam és felrakom a harmadik részt, szerintem a jövő héten mindenképp. Meg majd igyekszem a szokásos agyfaszságaimmal fárasztani mindenkit, amennyiben van még erre kereslet.

És hideg van, fázom...Tényleg vége a nyárnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése