2014. július 30., szerda

Szeretemember

Több blogon láttam már ilyet, úgyhogy így kapásból összeírok pár dolgot amit szeretek. Ezen kívül nagyon sok van még, de most ennyi jutott eszembe. Ettől talán kicsit pozitivabb leszek és nem nyávogok itt (sem máshol) folyton az eltolt baromságaimról.

Szeretem a csendet..
Szeretem a pizzát.
Szeretem a parfümöt és a különleges alakú, színű parfümös üvegeket.
Szeretem a körömlakkot.
Szeretem az erdőt.
Szeretem a gyerekeket.
Szeretem a rock koncerteket.
Szeretem a fenyőfákat.
Szeretem a hegyeket.
Szeretem a morbid dolgokat.
Szeretem a karikat fülbevalókat.
Szeretem ha kockás inget hord egy fiú.
Szeretem a vodkát naranccsal.
Szeretem az írást.
Szeretem a családomat.
Szeretem az igaz barátaimat.
Szeretem a szép idézeteket, dalszövegeket.
Szeretem a rántott sajtot tartár mártással.
Szeretem a kockás és csíkos holmikat.
Szeretem a gyümölcsös söröket.
Szeretem tök hangosan hallgatni a kedvenc zenéimet.
Szeretek sétálni, meg cél nélkül csavarogni.
Szeretek magamban táncolni otthon, ha nem lát senki.
Szeretem a fura meséket (Spongyabob, Bátor a gyáva kutya stb.).
Szeretem a 80-as, 90-es évek zenéit, stílusát.
Szeretem ha van humorérzéke egy fiúnak.
Szeretem a skót duda, a szájharmónika, a pánsíp, a cselló hangját.
Szeretem a folyókat, folyópartokat.
Szeretem a pezsgőt.
Szeretem a kapucnis pulcsikat.
Szeretem a bordót.
Szeretek fotókat nézegetni és nosztalgiázni.
Szeretem a macskákat.
Szeretem a boros-kólát és a forralt bort.
Szeretem a kókusz, a mandula, fahéj és a vanilia illatát.
Szeretem az édességet (jaj de még hogy).
Szeretem a virágokat, legjobban a rózsát és gerberát.
Szeretem a színes réteket.
Szeretem ha egy fiúnak jó az illata.
Szeretek autóban utazni jó zene mellett.
Szeretek álmodozni.
Szeretem a hóesést nézni az ablakból.
Szeretem az angol nyelvet.
Szeretek csak úgy ülni, vagy feküdni és nem csinálni semmi különöset.
Szeretem nagymamám és anyukám főztjét (a világon ők csinálják a legjobbakat).
Szeretek idétlen dolgokon nevetni.
Szeretem ha egy fiú cigizik.
Szeretem nézni a holdat és a csillagokat.
Szeretem a farmert és tornacipőt.
Szeretem a tetkókat, piercingeket.
Szeretem a bakancsot.
Szeretem a dokumentum és természet filmeket.
Szeretem az orvosi eszközöket (ez micsoda perverzió).
Szeretem ha valakinek érdekes a szeme és szép a mosolya.
Szeretem a megnyugtató hangú embereket.
Szeretem a jó motorokat.
Szeretek netezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése