2014. július 10., csütörtök

Leeresztve :(

Ez a cím azt hiszem mindent elárul. Nincs semmi jelentős amiről konkrétan írhatnék. A fejem napok óta fáj, tegnap a gyomrom is vacakolt, de mára jobb. 
A napok tetű lassan telnek, utól ért az írói blokk. 
Csak ülök a monitor elé meredve, holott 10 perccel korábban azt éreztem, annyi klassz gondolat van a fejemben, hogy le kell írni.
Talán azért nem jut eszembe sok használható, mert semmi különös nem történik velem. Tennék ellene persze, de az élet mindig közbeszól.
Úgy volt, hogy hétvégén megyünk valamerre, csak úgy ki a szabadba, ki a városi zsúfoltságból, csavarogni, levegőzni. Naná, hogy pasimnak pont akkor kellett bemennie sürgősen melózni :(
Így jobb híján itthon maradtam és agyzsibbasztó műsorokkal gyilkoltam magam Pl. Bátor a gyáva kutya, Sanjay és Craig amik ugyan mesék, de vagy ocsmányul beszélnek vagy rendesen elvont és undorító dolgokat látni.
Ment az agyfasz rendesen.
Hét elején meg a Tini mamikon szocializálódtam. Jó, tudom...OMG. Az egyik csávó elment katonának és ott bőgött a nőjével. 
Az jutott eszembe, hogy az én pasim soha az eltelt évek alatt egy, azaz 1 könnycseppet nem ejtett értem :/
Pedig szerintem nem gáz, ha egy pasi sír. Jó, ne legyen bőgő masina, de akkor is. 
Emlékszem, egyszer jártam egy fiúval. Ő szeretett jobban, bár elég furán mutatta ki, de mikor szakítottunk elkezdte a sírást. Ez úgy bennem maradt. Talán mert azóta sem találkoztam olyan palival, aki sírt volna értem.
Na jó, megyek a boltba. Csak úgy zavar hogy nem tudok semmi értelmeset ide írni és semmi sem úgy halad ahogy én azt elterveztem. 
Szóval bocs, ma ilyen nyomi vagyok XD

1 megjegyzés: