2014. július 20., vasárnap

Egy remek este és egy fura film, avagy kösz jól vagyok :D

Bocs, hogy eltűntem, de igazából nem történt semmi említésre méltó velem. Tudom, hogy megígértem a novellát és meg is fogom írni, de  lehet hogy csak ősz felé lesz belőle valami. 
Jelenleg nem megy az írás, akármit csinálok nem megy. Nem is erőltetem, annak nincs értelme. Az ihlet vissza tér, előbb vagy utóbb :)

A tegnapi napom tök jó volt. Találkoztam egy réges-régi baráttal. Kicsit aggódtam, hogy miről fogunk beszélgetni annyi év után, mert már jó régen nem láttuk egymást. De felesleges volt aggódni, tök jól elbeszélgettünk és nagyon sokat nevettünk. Vagy 8-9 éves barátság a miénk és őt már annyi felé sodorta a sors. Tele van kalanddal az élete. Jó volt hallgatni.

Egy pasi oda jött hozzánk részegen a béna csajozós dumájával. Vicces volt, de ego növelőnek megfelelt, franc sem gondolta volna, hogy smink nélkül, fodrászolás nélküli hajjal, egyszerű farmer-póló szerkóban is felfigyel rám valaki :) :)

És haza felé még a buszt is elértem.
Woahh, hihetetlen hogy ekkora mázlim legyen :P

Azt hiszem ezt a találkozót máskor is szívesen megismételném. Remélem nyílik még rá alkalom.

Jah és ha tehetitek nézzétek meg a The wild man of the Navidad c. filmet. Én tegnap láttam és bár a mészárlós jelenetek inkább mókásak, mint rémisztőek, a vidéki texasi hangulat, az Isten háta mögötti kisváros kicsit megragad. Ha eljutnék egyszer Amerikába,tuti hogy szétnéznék egy ilyen helyen.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése