2014. július 25., péntek

Jelentés az eseménytelen álló vízből

Jövő héten már augusztus, én meg kapkodom a fejem, hogy egek hova tűnt a nyár ?!
Jah, tudom lassan, eseménytelenül elmászott a fejem felett. Eddig összefoglalva, nem sok értelmeset csináltam a szabad időmben. Utáltam a meleget, vagy az esőt, veszekedtem a pasimmal, álmodoztam soha el nem jövő nyaralásokról (ok:pénzhiány), próbáltam írni, ötleteltem hogy mégis hova mehetnénk el kevés pénzből (válasz:sehova).
Némi pozitivum, az a találkozó a rég nem látott ismerőssel, valamint pár fagyizás.

Szóval annyira azért nem is bánom, hogy mindjárt augusztus.
A kamuregesem megint rám írt, nem most, már vagy 4 napja. Nem tudom mit akar, de nem is érdekel, még nem olvastam el, nincs indíttatásom a sok sületlenséghez, aminek a fele sem igaz. 
Jó vagyok mi, már kora reggel lehangolom a népeket :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése