2024. augusztus 7., szerda

Tapasztalatok, megalkuvás, és az út, aminek végén senki sem járt jól

A szombat, vasárnap is gyorsan eltelt, igaz az ősök akkor már neki álltak vitázni valamin és erről engem is tájékoztattak. Mérges is lettem, hogy a vakációzás helyett egymást marják. De aztán lenyugodtak és mentek strandolni.
A hét utolsó napjaira Lexy is bezizzent és széttépett egy kerti diszpárnát, az asztalon megkezdte a terítőt és szeretetcsomagot hagyott a szobában kutyakaki képében, mindezt folytonos ugatas mellett. Biztos már hiányolta a gazdáit.
Vasárnap korábban keltem, kitakarítottam, összepakoltam, aztán még ültem kicsit a teraszon mielőtt visszaindultam volna ide az üregbe. Semmi kedvem nem volt vissza jönni ide. De hát ez a dolgok rendje. Azért jó kis hét volt ez na.
Az ősök kora délután értek vissza,  ide is beugrottak és hoztak egy csomó édesseget. Kedvencem az epres oreo, nyamiii.
Hétfőn csekket fizettem, vásároltam (végre újra találtam intenzív ibolya hajfestéket), itthon tettem-vettem.  Meg idegeskedtem. Tehát készültem a másnapi nődokis utazásra és vizitre.
Kedden tesóm 10-kor jött értem és még náluk is lógtunk kicsit. Van 5 macskájuk, abból 4 kicsi. És mind különböző színű, szóval macskáztam kicsit. Annyira cukik voltak.
*************************************
Eközben a messengeren:
Fickó: - Sya tecell. Ismi?
Én: - Köszönöm, de nem. Van barátom.
Fickó: - Értem. Akkor esetleg hívás itt mesengeren? Beszélni akkarok veled.
Én: - Ismerjük egymást személyesen?
Fickó: - Nem. Nah akor hívás?
Én: - Inkább nem köszi.
Fickó: - Inkább de. Öt perc múlva hívlak. Fontosat akkarok mondani neked.
Én: - Tényleg kihagyom. Nem szeretnék ismerkedni. És amúgy sincs időm, mert megyek az orvoshoz.
Fickó: - Minek mész orvoshoz? Mi bajod van?
Én: katt a TILTÁS-ra XD
*************************************
Tesómnál ettünk rántott húst, majd útnak indultunk. Testvérem mondta, hogy lehet ő is beugrik a nőgyógyászhoz, mert egy hete fáj a hasa és össze-vissza vérzik. 
Őt percel az időpont előtt érkeztünk. Tesóm kérdezte egy percre bemehet e (ebből lett 30 perc és jó nagy csúszás, a végén már tele volt a váró és biztos utáltak engem is mert én is sokáig voltam bent). Mikor hugi bement, az asszisztens nénike (tuti 70+-os volt) adatfelvétel céljából felkérdezett engem, hogy miért jöttem. Elregéltem és erre ő kiakadt az alacsony hemoglobinom miatt, szerinte nekem vénás vasat kellett volna kapnom 
(*-*). 
Aztán azt is mondta, hogy valszeg a doki is a nagyműtétet fogja javasolni. Ettől kicsit elkettyentem, mert legbelül már napok óta éreztem hogy szerintem is ez lesz. De azért adtam némi esélyt egy kedvezőbb válaszra is.
Amúgy az orvos rendes és tényleg nagyon alapos volt. Megvizsgált, volt uh, felvette a kórtörténetet, meg átnézte a leleteket is, de a véleménye neki is az volt, hogy a régebbi AIS, a mióma mérete (kicsit nőtt sajnos, 8,4 cm) és a folyton kiújuló polipok miatt (ja az is 16 mm-ről 24 mm-re nagyobbodott) a legoptimálisabb, ha nagyműtét fog történni. Radikális, de nincs más mód a mióma és polip eltűntetésére.
Nem voltam feldobva, de így már muszáj voltam elfogadni ezt. 
Ez a doki amúgy tényleg időt szánt mindenre, nem csak 5 perc alatt lerázott. De sajna ő is azt mondta, amit nem akartam hallani. 
Ja, írt fel gyógyszert, még több vasat a vérszegénység miatt és egy hormon cuccot, amitől lerövidül a vérzés és így a szervezet tud vassal telítődni. Őszintén, ennek a hormonos bogyónak annyira nem örvendek. Nem akarok körszakállt és 20 kiló túlsúlyt. De remélem hogy az nem is lesz, meg más mellékhatás sem. Emiatt félek azért. Viszont a doki szerint ilyen alacsony hemoglobin mellett nem műtenek meg. Így be kell szedni a hormont, ha tetszik, ha nem. 2 havi adagot kaptam és kontrollra is vissza kell jönnöm. De nem csak nekem, csóri huginak is lett polipja (szolidaritásból), így őt is műtik egynapos műtét keretében. Már a héten ő el is kezdte intézni. Én most parkoló pályán vagyok, szeptember végéig itt úgysincs új műtétre felvétel, és a gyógyszereknek is hatni kell. Még az se biztos, hogy itt fekszek kés alá. Nagyon nagyon nem akarom. Egyelőre nézegetem az opciókat. Szomorú, hogy nem úszom meg és idő kell, hogy ne ezen rágódjak. Ezt tényleg kihagytam volna. De ilyen az én formám. Mindegy, egyelőre még fontolgatom, mi merre, hány méter.
Viszont megtanultam a leckét, zsebbe kell nyúlni, ha normális, emberi bánásmódot akar az ember lánya. Erre nem szabad sajnálni a pénzt.
Vélemény az olimpiáról? Idén van minden, mint a búcsúban, botrányos megnyitó, retkes víz, férfinők...
És szeretnék most egy motivációs tetkót, jól esne a lelkemnek most. De komolyan. Van is ötletem. 

4 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy műtétet javasolt ez a doki is. :( A vérszegénység hátterében lehet lisztérzékenység is. Érdemes megnézetni (egy labor mindössze, ha mész amúgy is vérvételre, akkor a többi mellé írhatja a doki). Nőknél mindig a vérzésre fogják, nem tudom miért nem nézik ezt meg. Az olimpia... :O :D Szürreális... :D (Zs.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a tippet, úgyis mennem kell majd még kontroll vérvételre, hogy hat e a vastabletta, akkor megemlitem a háziorvosnak.

      Törlés
  2. Nekem az endonetriózis miatt volt vashiányom nagyon durván. Sajnálom a műtétet! Szirítok!
    Az olimpiát ne is emlegessük🙁

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm hogy drukkolsz és köszi hogy megosztod a tapasztalatodat. Az endometriózisról olvastam, durva dolog az is.

      Törlés