2024. augusztus 19., hétfő

Sok ember rohadék

Ja, azt el is felejtettem leírni legutóbbi alkalommal, hogy felhívtam a nőgyógyászatot hogy készen van e már a hpv vizsgálat eredménye, de az a szemét csivava fejű asszisztens még azt se volt hajlandó elárulni.
Idézem:- Csak nem gondolja, hogy bemondásra ki adok információt?! Kérjen időpontot, aztán jöjjön el az eredményért, ahogy mások is teszik.
Pedig mindösszesen annyit szerettem volna megtudni, hogy egyáltalán elkészült e. Egy igen vagy nem választ vártam. De akkor baszódj meg. Gondoltam erre én és befutottam a kormányablakhoz frissíteni a régi ügyfélkapumat, mert már nem emlékeztem a jelszavamra. Eddig is el akartam ezt intézni, mert az EESZT jó találmány, de nem jutottam el odáig, most viszont a csivava nőci flegmázása felcseszett. Könyörög neki a franc. Istenkomplexusos kretén. Tuti a suliban zaklatták, le volt nyomva és most mások alázásával kompenzálva érzi magát. 
A hpv amúgy full negatív!!! Örültem nagyon neki, főleg úgy hogy az orvos azt károgta, készüljek fel, hogy tuti pozitív lesz valamelyik hpv típusra.
A hosszú hétvége amúgy eddig egyhangú. Pasim még ma is melózik kb. délig. Utána azt beszéltük, levágom a haját. Szóval ma se lesz sok izgalmas program. Talán holnap elugrunk valahova. A tűzijátékot leszavazta, mondván, hogy ő nem kerülgeti a tömeget. De remélem azért valahova elmegyünk. 
Az ősök szombaton kerti partiztak fater telkén. Volt pörkölt, sütik, piák és vagy húsz vendég. 
Köztük a kunyera fekete öves nagymestere Tini mami alias foghíjas Hiénakutty. Addig sírt a szüleimnek hogy jaj hát nyaralni se volt velük, így elhívták a bulira ezt a potyaleső gyökérkefét.
Ott volt még egy másik nő is, akinek pasim pár ève apám közbenjárására csinált valami munkát, amiért nem kért pénzt, erre hálából az asszonyság most jól kibeszélt minket a hátunk mögött apámnak és anyámnak. Pffff...de az ingyen meló az tetszett mi?
A szomszéd is beszólt, mikor tegnap sajnálatos módon belefutottam a lépcsőházban, én a boltba igyekeztem, ő meg szokás szerint kukabùvárkodott és mikor elmentem mellette (köszöntem persze) azt motyogta, hogy éntőlem aztán ő felfordulhat...
Majdnem vissza szóltam neki, hogy azért el kellene gondolkodni, ez miért alakult így, de inkább nem mondtam semmit. Ez az egész nekem nem ér meg egy szót se már. 
Ma meg tök fölöslegesen másztam el a postára csekket fizetni, ugyanis zárva volt. Pedig úgy rémlett, hogy fél napot nyitva van ma is, de benéztem. A város totál kihalt volt, pár csöves flangált csak, meg láttam egy faszit hullarészegen harcolni a bicójával meg egy zacskó krumplival (*O*).
Hazajöttem és még mindig csak 8 óra volt, így hirtelen elhatározással kiselejteztem két polc ruhát, aztán hajat mostam. Most már csak főzni kellene.
És e pillanatban jöttem rá, hogy nincs itthon kávé...
Jajj nemár...

2 megjegyzés:

  1. Egyszer Áron megkérdezte: te nem bírsz ki egy napot kávé nélkül? Mondtam én kibírnám, de ő nem 😅
    Ki ez a Tini mami?
    Nem sikerült az Operáról sem bejelentkezve kommentelni🤔

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha milyen igaz ☕
      Sajnálom hogy operarol sem lehet bejelentkezni, nálam is volt ilyen sehova sem ment a kommentelés. Remélem megoldódik majd nálad is. Esetleg más böngésző, amit még nem próbáltál? Vagy laptop, tabletta, asztali számítógép?Anno èn is végigmentem minden technikai eszközön.
      Tinimami egy külön sztori.
      https://myneuroticsdream.blogspot.com/2021/07/az-almok-vilaga-kenyelmes-valosag.html?m=1

      Törlés