2024. augusztus 1., csütörtök

Dogdays pt.2. avagy hiénaságok, meg időutazás

Hello augusztus, kérlek nyár ne siess úgy!
Tényleg durván rohan az idő! Pedig úgy megállítanám, mert szuper jól érzem magam itt!
Már valamivel többet alszom és Lexyvel is összeszoktunk. Lett egy napi rutin is, a belvárosba járok vásárolni reggelente, egyik nap a patakparton a hídnál kávéztam és napfürdőztem nézve a kacsákat. 
Felfedeztem egy klassz kifőzdét, tegnap milánóit hoztam, ma meg sült csirkét és pörköltet tarhonyával. Így főzni is alig kell (max. hétvégén). Helyette zenét hallgatok, meg most relaxációs videók is mennek (esőcseppek, vízesés, tengerpart, erdő hangjai), gyümölcsös sört iszok a teraszon és fotózom a kerti virágokat. Most itt csak béke és nyugalom van. Belül is.
Szóval elvagyok, jól vagyok, de előre fáj a szívem, hogy vasárnap vissza kell cuccolni abba a gusztustalan hányadékba, az undorító szomszédok közé broaffff...nem akarok ott lenni, bárcsak maradhatnék...
Persze pasim már várja hogy visszamenjünk, ő valami bizarr okból szeret ott lenni, helyesebben a kocsma közelségét szereti csak, mert itt 20 percnyire van kb. egy kocsma. Meg hát ugye a kis baratkàk.
A hiéna annyit hisztizett apámnak, hogy belementem tegnap, jöjjön fel és sétáljon egy kört a kutyával ha ennyire hiányolja. 10-re ígérte, negyed 1-re ért ide és utána 3-ig a dögmelegben aszalódott valahol Lexyvel. Most már remélem békén hagy és lenyugszik, hogy képes vagyok vigyázni a kutyára nélküle is.
A fotónézegetés után, a régi iromanyaimat olvasgattam 1000-el száguldó nosztalgia közepette. Találtam többek között egy rövidke Sonny/Emily szösszenetet, ami meglepett, mert abszolút nem is emlékeztem, hogy tovább írtam volna, amolyan alternatív befejezése lehet a Note to self-nek és végig szerintem nincs is meg, de majd elolvasom és kitudja, lehet felrakom. 
És mit találtam még?
Az iskolai súlyosság gyűjteményemet. Igen, ez volt a füzet elejére írva. És mondásokat, beszólásokat írtam bele. 
Párat itt meg is osztok. Csak hogy lássátok, volt baj a toronyban rendesen. 

- Óvd a fákat, egyél harkályt!
- Ha felveszem a fejhallgatót, miért nem a fejem hallom?! 
- Vigyázz a tetőn dolgozhatsz!

Nehogy már...
* a szúnyog legyen véradó 
* síp fújja a bírót
* kémény szálljon a gólyára
* a sátor verje fel a Mókus örsöt
* az írógép verje a titkárnőt

- Lefejellek, mint vak bálna a tankhajót.
- Kevés, mint börtönben a vészkijárat.
- Megcsaplak, mint bányalovat a sújtó lég.
- Sokat akar a szarka, de menstruál a szarkalány.
- Felrúglak, mint Nagy Imre a Varsói szerződést.
- Kevés vagy, mint Pilóta kekszben a katapult.
- Szétszórlak, mint kismajom a zizit.
- Kevés, mint téli szalámiban a hóesés.
- Kevés, mint a Hoffer családban a harmónia.

Emoid idézetek:
- A boldogság sebesség nélküli álomvilág.
- A gyász nem mindig fekete, de a bánat mindig sötét.
- Te vagy az én sebem, te vagy ki fáj nekem.
- Azért iszom, hogy mások érdekesebbek legyenek.
- Utálsz? Szakíts egy sorszámot és állj be a sorba.
- Tévedni emberi dolog, másra kenni mèg emberibb.
- A szerelem először óhaj, majd sóhaj, végül ó jaj.
- A szerelem szívet támad, de agyat roncsol.
- A szó elszáll, az írás meg olvashatatlan. 


2 megjegyzés:

  1. Lájk a súlyosságokra! Nagyon jók! :D (Zs.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, régen ilyen kis vicces voltam 😄😄😄

      Törlés