2024. július 30., kedd

Dogdays, avagy a helyzet magaslata

Nahh, már két napja hogy itt tanyázunk az ősök házában és felügyelünk a rendre. Vagyis főleg a kutyára (a macska meg a madár sima ügy). Hazudnék, ha azt állítanám kipihent vagyok. Mégis csak másik ágy, itt ráadásul hűvösebb is van hajnalban, plusz a kutya már 4-5 táján ébren van és járkál (pasimat kísérgeti ki cigizni), vagy ugat. Vagy mindkettőt egyszerre. Első éjjel 2x az arcomra is ugrott, szipi szuper volt. 
5 után amúgy is kelni kell, mert pasimat ki kell engedni, mikor megy melóba. Tegnap mondjuk vissza aludtam fél 8-ig, ma meg 7-ig, de utána el kellett jönnöm a kotorékba postaládát üríteni, szellőztetni stb., nagyon nem volt kedvem ehhez. Pechemre pont a Keleti banya vergődött a folyosón, mikor benyitottam, de ignoráltam és a lakásban is jó ha 10 percet voltam. Felszabadító volt újra be csukni magam mögött az ajtót. 
Aztán még elbuszoztam csekket fizetni, vásárolni és utána vissza ide. 
Apám rám küldte a Tini hiénát, akit ugye felettébb bánt, hogy nem tud ingyen nyaralgatni, ezért kisírta faternál, hogy hadd jöjjön el egyik nap kicsit kutyázni. A hazudós dög azt állította egy csomószor hívott és nem vettem fel, de csak egyszer volt hivasom tőle a messengeren, amit nem hallottam. 
Mondjuk nem nagyon értem, miért ezt a kutyát akarja nézegetni, van neki is három. Meg van egy lánya is, például vele is törődhetne, de ehelyett majd a nyakamra mászik. Hurrá. 
Amúgy klasszul elvagyok, filmeket nézek pl. Tùlélni a vadont (aranyos film), zenét hallgatok, vagy épp régi fotókat nézek. Ma főként ezutóbbival ütöttem el az időt. Nosztalgia ezerrel. Sok sok családi bulis, szülinapos, osztálykirándulós (E., A., pedálgép M., H.- csajok jó volt ez na), Sírós srácos és Narkomános kép került elém, meg a ballagási tablóképem is (rondábbra emlékeztem). És közben főztem is. 
El tudnám itt képzelni egy hosszabb távon is az életet. Megtoldva kicsivel több alvással, mert a kutya 12-ig nem nagyon alszik, így addig én sem. És éjjel is kel legalább 2-szer, hajnalban meg már full éber. Ellenben velem. 
De amúgy jó itt.
Szép, napfényes konyha, jóval nagyobb csend, mint a pusztulvány lakótelepen, nem vegzál senki, ücsöröghetek a teraszon. 
K. küldött egy érdekes videót, amiben arról volt szó, hogy a gondolataink mennyire befolyásolhatják az egészséget és milyen hasznos a pozitiv gondolkodás. 
Hát igen. Én túlságosan negatív vagyok. Meg a sok sérelem, amiken nem tudok túl lépni. Biztos emiatt is lehetnek ezek a nőgyógyászati gixerek.
És íme aktuális kedvencem.
Mr.Bean rock Band (az énekes fószer tök úgy néz ki). Abszolút dallamtapadás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése