2023. október 22., vasárnap

Receptek seggfejségre?

Vártam már hogy kezdődjön a hosszú hétvége, úgy voltam hogy hurrá 3 napig pihenés, zene, filmek ésatöbbi. Igaz, volt egy elintéznivalóm, de pasim úgyis ment a városba és vállalta hogy megoldja. Aztán 9 körül hívott, hogy csak be kéne jönnöm nekem is, így nem túl lelkesen, de elindultam. A gyomrom amúgy péntek óta fájt, mert anyám adott szendvicset és olivás stangli volt, én meg utálom az olivát, de azért megettem a szendvicset. 
A városba gyalog mentem, mert a buszra 20 percet kellett volna várni és addig be is értem. Mondjuk értelme így se sok volt elmásznom, mert kellett volna valami papír is, amiről senki se szólt előre. Úgyhogy dolgunk végezetlenül jöttünk el (te drága bürokrácia). Ittunk egy baromi erős kávét, amitől százezerre gyorsult a pulzusom. 
A buszmegben láttam a hely-ről az egyik "kedves" delikvenst a Marci ge×it egy nővel állni. Így inkább gyalog jöttünk haza a parkon át. Láttunk egy mókust is. Meg sokat röhögtünk. Szóval kis ideig olyan jó volt a hangulatunk és az ősz is szép volt. Nem úgy mint ma, sötét, eső, punnyadtsag. Aludtam is fél 9-ig. Pedig mára is sétát terveztem, de asszem ez nem jön össze. 
Ja, szexmanias exem megint feltűnt. Tegnap felraktam a fakebukkra egy fotót. Semmi extra, de szexmanias azért máris belendült.
Gondolhattuk volna. 
Kezdte azzal, hogy : Mizujs kistündér? Igazán találkozhatnánk már.
Lol. 
Erre nem is írtam semmit. De ő nem adta fel. Mert folytatta: Gyakran gondolok ám rád.
Mindezt késő este és nekem nem volt agyam ehhez. Írtam hogy köszi, ami hülyeség volt, de más nem jutott eszembe és elhúztam aludni.
De ezzel persze nem ért véget a sztori, mert reggel láttam, hogy a szexmanias irkalt tovább az este folyamán.
Nagyon vágyok rád, fussunk össze.
Höhö...Persze.
Ja fb szerint este a nője meg a fia társaságában valami partiban voltak és gondolom, sok volt a szesz. De sajnos nem aludta ki mert már reggel is írt.
Miért nem írsz vissza? Találkozzunk, nem bánod meg.
Erre már írtam, hogy tovabbra sem áll szándékomban sem egyszeri, sem alkalmi szex hülyeségekbe bonyolódni. Kinőttem már ebből és neki is azt kéne, meg örülni a cuki babájának és foglalkozni vele még a feleségével. 
Erre jött a válasz: Foglalkozom velük is, de veled is akarok. Nem hiszem, hogy belenyugodtál a jelenlegi életedbe és hogy neked ez így a jó. Változtatni kell!
Omg. Ez mekkora barom-gondoltam és már kezdtem ideges lenni ettől a fárasztó faszsagtól.
De hidd el, nekem ez így a jó és nem akarok változtatni, sem most, sem máskor. Szerintem velem fölösleges köröket futsz. De ezt már vagy százszor megírtam.
Nem akartam már durván elküldeni a bánatba, pedig olyan szánalmas volt a kuncsorgásaval és azzal, hogy szerinte ebben semmi rossz nincs, ő nyugodtan kereshet más nőt, szexelgethet mással, míg a nője otthon van a gyerekükkel. Sőt azt hiszi nekem meg az ő rendelkezésére kellene állnom, mert szerinte így mindketten jól járunk. 
Hát ő biztos. 
Engem meg szimplán nem érdekel már. Lezártam vele az ezer éve történt jelentéktelen kalandunkat. Ő viszont úgy látszik, még mindig nem képes túl lépni a mùlton. De ez már ne az én bajom legyen.
Erre besértődött és azt ígérte többet nem ír. Haha na persze :/
Amúgy azt kellett volna neki bekamuznom, hogy beléptem egy vallási szektába és talizzunk, hogy adjak szektás magazint. Milyen ötlet? Lehet akkor lekopna. Na,  majd legközelebb lehet elsütöm ezt a poént.
Ja, anyám neki állt fogyózni, mert hogy a Tini mami is egy csomót fogyott rövid idő alatt. Hát szerintem ne irigyelje a Tini mamit, most volt dokinál a fogyás miatt és tovább küldték kivizsgálásra szóval örüljön ha nem hepás, vagy nem szedett össze valami más kórságot. 
Mára még vár egy hajfestés, de lehet átrakom holnapra. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése