2023. október 15., vasárnap

Hossssszù őszi 7

Sötét, nyomi, esős egy nap van és semmihez semmi hangulatom. A hetem amúgy is nagyrészt tré volt. Kezdve a pénzügyi zavartól addig, hogy 3 napig migrénes fejfájásom volt és a torkom is fájt. 
Meg felbasztak és szerdán meg asszem még csütörtökön is bőgtem. Anyámmal is volt egy vitàm, plusz pasim is extrán gyökér volt és tényleg volt egy pillanatom, mikor azt gondoltam, na jó gyerekek, akkor én most innen az egészből szépen kisétálok azt csá. De persze nem mentem sehova. 
Mostanra már lenyugodtam. Mivel mást úgysem tehettem.
Ja, megint összefutottam J. húgaval és röhögtünk, meg váltottunk pár szót. Tényleg jófej csaj és kedvelem, csak azt nem bírom ahogy a bullying témához áll. Most pont azt mesélte, hogy az osztály lúzer csaja intett neki az utcán, mire ő kiakadt, hogy mit integet neki omg, ne égesse már. Még hogy van valami srác az osztályában akit mindenki szivat évek óta. Megkérdeztem E.-t, hogy nem érez sajnálatot a gyerek iránt, mire nevetve mondta, hogy nem érdekli.
Jó persze a népszerűeknek könnyű...
A hétvégén nem sok érdekeset csináltam. Pasim tegnap is dolgozott és ma is melóban van kb. 3-ig. 
Tegnap láttam délelőtt a Sodrásban c. 1964-es magyar filmet, le is hozott a hangulatról. Este meg a Hetek c. filmet néztem, de vagy 2x belealudtam. Elég Zs kategóriás volt.
Ha épp nem filmet néztem, akkor zenét hallgattam, meg egy ff-t olvastam újra meg újra, mintha azt várnám, hogy más befejezése legyen. 
Nekem is írnom kellett volna, mert azt terveztem, de nem jutottam odáig. Céltalan és punnyadt vagyok. Csak szédelgek egyik helyről a másikra. És úgy ennék valami édeset, de semmi ilyen nincs itthon. 
Jó, amúgy sem kellene unalmamban zabálni, így is bálnaalakú vagyok :S És szorít az itthoni nacim, inkább nassolás helyett tornázni kellene jahh.
Az ősök ma utaztak volna le vidékre a sírokat kigazolni, de az esős idő közbeszólt. 
Amúgy sem értem, minek mentek volna mindenszentek előtt 2 ,5 héttel, sose szoktak és amúgy augusztusban megcsinálták, azóta meg apám egyik bátyja is volt lent gondolom, ő is rendbe tette. 
Már várom amúgy a családi utazást, végre itt hagyom kicsit ezt a pusztulványos várost, de lehet az utazás nem lesz most olyan klassz, mert anyám és húgom egy ideje nem beszélnek egymással. Az is meglehet, hogy egyikük nem is jön. Kitudja. Szomorú ez a folytonos balhé és haragszomrád. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése