2023. október 28., szombat

Lélekhajó tart a békésebb vizek felé

Valamelyik nap belefutottam a Nagy Ő c. műsorba, atyaég de kínos a sok műanyag fejű nő, ahogy egymást tiporjak a gazdag pali miatt. És tényleg mindent hajlandóak érte megtenni, vagyis inkább a vagyonáért.
Váhhh, öt perc múlva el is kapcsoltam, mert nekem volt ez kellemetlen. 
Amúgy elvagyok nincs semmi különös körülöttem. Tegnap jól megáztam a fos szakadó esőben, de annyira nem baszott fel. 
Pasim rendes volt, kávéval várt, meg a boltba is elment helyettem, pedig ő is kapott az esőből rendesen. 
Ma újra szép az ősz, már most gyönyörű napsütés van. 
Úgy tervezem, hogy összedobom az ebédet és utána elmegyek a sírokhoz a mécseseket meggyújtani. Holnap majd anyámmal megyünk a másik temetőbe, aztán már csak a szerdai utazás lesz a távoli rokonok sírjához. Mondjuk még nem tudom húgom jön e, mert ugye anyámmal haragban vannak. Jó lenne ha ő is velünk tartana, de csak ha nem egymást marják majd anyámmal.
Amúgy a hely-en csak hétfőn lesz egész napos meló, utána valami vezeték karbantartás miatt csak délig kell lenni, a szerda ugye ünnep, így kiterveltem, hogy csak hétfő-kedden megyek és csinálok egy jó hosszú 5 napos hétvégét. Jó ötlet mi? 
Ebben az elképzelésben szerepel az utazás, itthon némi rendrakas nagyobb volumenben, na meg pihenés, zenehallgatás, filmezés, turi túra (kell egy téli bakancs, mert mindkettő beázik totál), séta és talán írás is.
A szomszéd megint nyomasztott tegnap, pedig már vagy egy hete nem találkoztam vele. Azt hittem, besértődött rám, mert egyre határozottabban megszabom a határokat és nem ugrálok neki, ha ő unatkozik. Ám tegnap agresszíven, izomból püfölni kezdte az ajtót megint, ezzel felidegesitve engem, mert miért nem lehet normálisan kopogni, miért kell elmebeteg módjára ütni azt a szerencsétlen ajtót?!Kinyitottam neki és kértem, hogy ha megoldható, ne üsse már így az ajtót legyen szíves, hallom én ha halkabban jelez akkor is. Erre kényszeredetten vigyorgott majd lebaszott, hogy egy hete nálam van valami lábasa és adjam vissza, mert nem tud mibe főzni. Jahhh, mert csak egy van neki nappersze. Oké tényleg nálam volt a lábas, de el is felejtettem, mert reflexből mosogatás után a szekrénybe tettem. Amúgy meg kisebb gondom is nagyobb ennél. Csak türelmem nincs ezekhez a baromságokhoz és egyre nehezebben megy, hogy ne jöjjön ki belőlem a bunkó. Azért nem is nyitok sokszor ajtót neki inkább. Játszik rendesen az idegeimmel.

Jó hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése