2023. október 18., szerda

Mert az írás...

Egy külön kis világ, ami nyitva áll előttem akármikor.
Mindig velem van, hol ilyen, hol olyan formában.
Jobb kedvre derít, elvisz a gondok közeléből, ha csak kis időre is.
Olyan, mint egy képzeletbeli barát, aki ha le vagyok törve, oda jön mellém és megsimogatja a vállamat, hogy minden rendben lesz.

És mivel most nem akarok senkit sem lelombozni a nyavalygásommal meg a folytonos szomorúságommal, csak egy kis írás kérdezz-felelek-et rakok ide. Ilyen témában asszem még úgysem volt.

Forrás: https://tclang.blog.hu

  1. Szerinted melyik az a könyv, amit mindenkinek el kéne olvasnia?
    Pál utcai fiúk, Édes Anna, Légy jó mindhalálig.

  2. Van olyan olvasmányod, ami beférkőzött az álmaidba?
    Így hirtelen nem tudom, de biztos akadt, ami annyira nagy hatással volt rám, hogy az álmaimban is megjelent.

  3. Írónak tartod magad vagy szerzőnek?
    Szerző semmiképpen sem vagyok és nagyképűség lenne azt állítanom, hogy író vagyok (ahhoz sokkal több tehetség kellene, hogy ezt gondoljam). Egyszerűen csak szeretek írni.

  4. Számodra mi jelenti a legnagyobb nehézséget írás során?
    Időhiány vagy az írói blokk.

  5. Mit tartasz a legnagyobb erősségednek?
    Leíró részek vagy párbeszédek tűrhetően mennek szerintem.

  6. Volt rá példa, hogy beleírtál a történetedbe valakit a való életből, hogy ott bosszút állhass rajta?
    Bosszúból nem, de írtam már bele létező személyt a történeteimbe (főleg sajátszereplősekbe).

  7. Van olyan karaktered, aki önálló életre kelt, és képtelen vagy/voltál irányítani?
    Haha, persze! Pl. Norman Wenford a Külvárosi fiúk-ból. De szerintem majd minden szereplőm ilyen, elszabadulnak és garázdálkodnak a történet szálaiban XD

  8. Mennyire üt szíven egy negatív kritika?
    A normálisan megfogalmazott negatív véleménnyel semmi bajom, nem tetszhet mindenkinek ugyanaz, meg aztán lehet a negatív bírálatból is építkezni. De egyszer kaptam egy nagyon trágár privát kritikát, még tizenévesen az IMNET-es korszakomban, ahol még az anyámat is szídták, na az nem esett jól.

  9. Ha tehetnéd, melyiket választanád: legyen a könyved iskolai tanagyag, vagy kerüljön inkább megfilmesítésre?
    Legyen film (álmodozó ikonok)!

  10. Mit szeretnél, hogyan emlékezzenek majd a munkásságodról halálod után?
    Nem hinném, hogy valaha olyan alkotásom lenne, ami maradandó, de azt hiszem, már az is szép lenne, ha egyszer a távoli jövőben, valaki elolvasná az írásomat és azt mondaná, na ez nem is volt olyan rossz, pedig de régen íródott.

Aki szeretné, töltse ki. 

És Azahriah (bocs, hogy ha rosszul írom) tényleg olyan nagyon jó? Mindenki csak áradozik róla, de én meg lusta vagyok belehallgatni a dalaiba:D valaki referáljon  már erről. 

Ja, kaptam egy üveg H & M-es testpermetet,ami egész klassz. 

És kitartást, hamarosan hosszú hétvégénk lesz. Én hajfestést tervezek *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése