2023. szeptember 23., szombat

Just autumn

A tököm ki van a kábel szolgáltatóval, a héten másodjára játssza el, hogy se net, se tv órákig. De azért a havi díjat szépen felemelték...
Jó hétvégét mindenkinek az idő itt béna, sötét van és eseget is az eső. És a fejem is fáj, meg a gyomrom is, mert mindent össze vissza eszek :/
Pasimnak intézek épp egy mobilt, mert az övé pár hete elromlott és most egy haver kölcsön mobilját használja. Nem szoktam neten vásárolni és idegenekkel üzletekbe bonyolódni, de most muszáj. 
A delikvens nem volt túl kommunikatív, egyszavas válaszokat adott, mindent úgy kellett kihúzgálni belőle. Megnéztem a fickó profilját, mégis tudjam kivel van dolgunk, de egy kép sincs fent neki, viszont a telefon olcsó és jó állapotú, arról van kèp. Amúgy se barátkozni akarok. 
Szerencsére a telepen lakik ő is egy buszmegallónyira. 
Majd pasimmal együtt elugrunk hozzá jövő hét elején. Még várok egy másik emberkétől is választ, de két napja küldtem a kérdésem, szóval nem tudom mi lesz.
Tegnap összeakadtam J. kishugával E.-vel, aki nem is kicsi már, pár napja múlt 17 éves. És annyira gyönyörű nővé lett, bár mindig is szép volt. A sulijában ő valami sulis tánccsapat vezetője, meg amúgy évek óta hip-hopozik, szóval nagyon menő és népszerű. Amilyen kb. én is akartam lenni, de általánosban én voltam a nagybetűs lùzer, akibe az kötött bele aki akart, közèpsuliban már voltak nálam rosszabbak (meglepő mi?), meg pasizgattam, buliztam, ott volt H., meg A., de azért utamba jött sok köcsög, viszont azért megvédtem magam. Persze belül tré volt ha valaki szemétkedett. 
Visszatérve E.-re jó volt látni és megfordult a fejemben, hogy megkérem őt, tanítson pár tánclépést, de nem mertem. Ha valaki, akkor én abszolút antitalentum vagyok a tánc téren, mert még az alsós tánc csoportból is kibaszarintottak annyira falábam van. Ehh...
K. is hívott és majd két órát dumáltunk, szerintem tavaly ősz óta nem beszéltünk. 
K.-nak van most egy pasija, aki Sheffield-ben él K.-tòl 4 óranyira, így havonta csak egyszer találkoznak. Mondjuk abba sem sok köszönet van, mert K. pszichopata exe kukkolja őket és múltkor is összecsikargatta a gyerek autóját. De nem teng túl a love, mert ezt a kapcsolatot K. amúgy sem veszi komolyan, ugyanis valami jósnő szerint majd csak 2024 év végén jön érte a nagy ő...
Aztán szó esett még bolygó állásokról, alsó és felső házakról, meg ilyenekről de én ott már elvesztettem a fonalat.
Kedvelem K.-t, de az ő gondolkodása az enyémtöl eléggé eltér, meg én nem vagyok ilyen ezoterikus vagy milyen beállítottságú. De hát megértem, valamiben hinni kell...
Ja meg csevegtünk a hízásról is, K. azt mondta az utóbbi időben vagy 15 kilót hízott és hogy őt ez nem érdekli, mert az evés teszi mostanában csak boldoggá (és a fickó?). 
Mondjuk jó dolog az evés tényleg, de engem idegesít, ha nem jön fel rám rendesen a nadrágom, meg szorít. És ez elő szokott fordulni velem, ha kicsit jobban elengedem magam. Viszont mindjárt itt a szülinapom:D
Szóval teszek a rozmár testre és tortázni fogok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése