2023. szeptember 16., szombat

Ez rövid lesz, mint a hétvégék

A legutóbbi bejegyzésben itt szörnyülködtem, hogy Aputest ősei válnak ezer évesen. Na hát az én szüleimnek sem kell(ene) sok ehhez. A héten megint úgy összebalhéztak, hogy fater közölte fogja magát, elköltözik egy messzi faluba, vesz egy házat és őt senki se keresse a családból többet. Aztán persze lehiggadt, de kiváncsi lettem volna, ha lelép a Tinimammert vitte e volna magával :S a csajból kinézem, hogy lelécel a gyereke mellől, mert tiszta sor hogy az anyaság nem az ő asztala.
Amúgy szép hétvégét mindenkinek! Nekem főznöm kéne húslevest és pörköltet, pasim vidéken dolgozik, a lakás megint a feje tetején, ezer dolgom lenne, de csak bevágtam egy mosást egyelőre és neki állok főzni. K.-t is hívni kellene délelőtt, de itt őskáosz szintjén van minden, szóval szerintem megírom neki, hogy rakjuk át máskorra, remélem nem fog haragudni. Mostanság amúgy is akkor ír, ha én keresem.
De előtte egy 30 kérdés-30 válasz sort ide rittyentek, amit a www.vikiweeks.hu oldalon találtam.

1. Hol van a mobilod? - az asztalon
2. Milyen a férjed? - (csak a pasim) lobbanékony
3. Milyen a hajad? - ronda
4. Anyukád? - segítőkész
5. Apukád? - szigorú
6. Kedvenc tárgyad? - (sok van) mobiltelefonom
7. Mit álmodtál múlt éjjel? - érdekeset
8. Kedvenc italod? - víz
9. Álomkocsid? - limuzin
10. A szoba, ahol épp most ülsz? - lehangoló
11. Szín- bordó
12. A félelmeid? - darázs
13. Mi szeretnél lenni 10 év múlva? - boldog
14. Kivel lógtál ma éjjel? - magammal
15. Mi nem vagy? - okos (meg még lehetne sorolni)
16. Az utolsó dolog, amit csináltál? - fogmosás
17. Mi van rajtad? - ruha
18. Kedvenc könyved? - Napsugaram
19. Mit ettél utoljára? - szendvics (még tegnap)
20. Az életed? - kaotikus
21. Hangulatod? - melankólikus
22. A barátaid? - elfoglaltak
23. Min gondolkozol épp most? - a főzésen
24. A kocsid? - nincs
25. Mit csinálsz éppen? -írok
26. Milyen volt a nyarad? - unalmas
27. Mi megy épp a tévében? - passz
28. Mikor nevettél utoljára? - kedden
29. Mikor sírtál utoljára? - augusztusban
30. Suli? - nincs

2 megjegyzés:

  1. Én is kitöltöttem.
    Neked meg küldök egy naaaaaagy biztató "minden jobb lesz!" ölelést, válaszaid alapján rád fér!

    VálaszTörlés