2023. szeptember 4., hétfő

Csupanyűg

Jaj, de tetű lassú a netem a laptopom, pedig napok óta be se kapcsoltam a gépet :S és a fülem is be van gyulladva az egyik fülbevalómtól :(
Amúgy sem vagyok jól, megint hülye nőgyógy. cseszekedéseim vannak (hasfájás, derékfájás, össze-vissza ciklusok, részletekbe nem mennék bele), amitől idegbajt és ptsd-t kapok egyszerre, meg random sírásokat. Nem akarok dokihoz menni, műtétet sem akarok és félni sem akarok. Csak ugye ez nem kívánságműsor. Anyám szerint felfáztam. Hát remélem.
Ha már anyám, ő szombaton sikeresen belelépett egy rozsdás szögbe, így mennie kellett tetanuszra a sürgősségire és mivel anyám nem igazán szeret dokihoz járni, nem akartuk hogy elbliccelje, így hát elkísértem, jobb dolgom úgy sem volt, csak a kotorék unalma, meg a főzés, pasim dolgozott, szóval elmentem anyámmal a kórházba és felkészültem a maratoni várakozásra, de meglepően kevesen voltak és hamar is behívták anyámat.
Míg várakoztam rá, mellém települt eü-s P., aki ott dolgozik és akit ezer éve ismerek, mert anyámék utcájában lakik, tőlem úgy 10 évvel idősebb és anno a húgom tetszett neki. Dumáltunk kicsit, elregéltem, hogy mi történt anyámmal, aztán ő mesélt a macskájáról. Aztán mondta, hogy szép a hajam, ami nem igaz, de ráhagytam és persze a munkatársai jelentőségteljesen köhécseltek a háttérben (tisztára mint a középsuliban ajh). 
Nem az esetem, de amúgyilag eü-s P. egy főnyeremény vagy mi, nem iszik, nem cigizik, nem kávézik, van stabil állása, egy háromszobás kertes háza amiben egyedül-illetve a macskájával-él, hobbija a kirándulás és a strandolás (jó barna is volt, elmondása szerint egy hetet valami vízparton töltött), lehet vele dumálni, szóval nem vágom, miért nincs kapcsolata.
A hétvége ettől eltekintve átlagos volt. Főztem, filmeztem, zenét hallgattam, szorongtam, pasim gyík volt.
Ja, N. kiírta fékbukkra, hogy végre elcuccolt vidékre a családjához. Régen láttam már mondjuk, hiányozni fog, egész jó fej csaj volt.
H. meg hívott és tök fura volt, mint aki be van rúgva, vagy gyógyszer hatása alatt áll :S
Mesélte, hogy Lara kezdi az elsőt és izgul és most napok óta buliznak, mert a pasija legjobb barátja és annak a családja van náluk. Be akarnak költözni H. üresen álló kecójába, mert kirúgták őket az albiból, ahol eddig éltek. Apu, anyu nem dolgozik, viszont imádnak inni, a két lányukból meg a kisebbik jelenleg javítóban van, a nagyobbik csaj (akinek ugyanaz a keresztneve mint nekem chhh), meg 19 éves létére már két elvonót megjárt, mivel ráfüggött a kristályra. Nem valami megbízható albérlő típusok tehát.
És érdekes, hogy nekik kiadják ingyen a lakást, míg nekünk pénzért sem adta ki H. annak idején :S


Féltem H.-t, mostanában nagyon letért a normális útról, aggódom miatta, mert labilis, van a pánikbetegsége, meg hadilábon áll a gyógyszerekkel, meg iszogatnak is, rohadt nagy baj lenne, ha most a kábszer szippantaná be és a kislánynak sem jó, ha ilyen emberekkel veszik körbe magukat. Az sem lenne jó, ha ezek a zűrös alakok kihasználnák H. jóhiszeműségét, lelaknák  házat, adósságot csinálnának és lelécelnének. Mondtam is ezt neki, de H. kijelentette, hogy tudja kezelni a helyzetet. Hát jó, legyen igaza...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése