2023. augusztus 7., hétfő

Nyugalomban

Mert olvastam hogy az egykoron ünnepelt rock sztárt, ma már csak undoritó, aljadék, pedofil bűnöző Ian Watkins-t megkéselték a börtönben és lehet hogy meg fog halni. Hát igen, a pedokat még a sitten se szivlelik és ha most túl éli, majd máskor újra meg próbálják. Van még vagy 18 éve bent.
Ja meg azt is olvastam, hogy régi nagy kedvencem az Alul semmi folytatása egy 8 részes sorozat formájában a Disney+ csatornán most kerül vetítésre. Fel is lelkesedtem, mert imádom az Alul semmit, egy csomószor láttam már és fejből tudom a szövegeket is. Elolvastam a tartalmat és úgy már nem jött be valahogy. 
Gaz-nak lett egy lánya, aki balhés, meg van valami másik srác is akivel valami történés van, meg egy rakás új karakter, de Gerald és Guy nincsenek már benne, viszont egyik szereplő meghal a végén. Szóval nem is baj, hogy nincs Disney+-unk mert így nem biztos hogy megnèzném. Nekem úgy lett happy és kerek a film, hogy a fiúk sikeresen felléptek a klubba. Maradjon is meg bennem ez a kép.
Az elmúlt hetem amúgy klassz volt nagyon,  ki vagyok egyensúlyozva. Korán keltem és a napfelkelteben mentem az ősök házához az örökké éhes cicát etetni. Aztán itt a kotorékban is tettem-vettem, de csak látszat rend szintjén. Az írással viszont haladtam, igaz néha éjszakába nyúlóan a laptopot bűvöltem(már ha pasim aludt). Így a YB/MGK történetem gyakorlatilag készen van, csak át kell olvasnom és itt-ott javítani. A füzetből másolt emo love sztoriból is olyan 4 oldal van még és azt ma, vagy holnap le is gépelem (vállveregetős ikonok).
Á. felhívott és kicsit beszéltünk, nem sok új van vele sem, jövő héten megy külföldre nyaralni a szüleivel. A fickójáról kerülte a társalgást, azt mondta vele és köztük minden  változatlan. 
A. is írt hogy bocs amiért ezen a nyáron sem tudtunk összefutni. Ez mondjuk meg se lep már. A tanár pasija megvan még, kirándulnak, moziba, színházba járnak.
A fogorvost is intézni akartam, de nem vették fel a telefont, hát majd máskor, nekem nem sürgős.
A szülők végülis vasárnap jöttek haza a holiday-ből, eredetileg szombat délután érkeztek volna, de mivel vasárnap 10-ig kellett elhagyni a szállást, maradtak még egy éjszakára. Rá fért pihenés az ősőkre.
A Tini hiéna, aki mindig jókor van jó helyen idegei is biztos kisimultak, hisz egy hétig nem látta a gyerekét. Mondjuk ez annyira nem érdekel, sőt még mindig idegesít, hogy nyaralni volt, de mit tegyek. Van akinek sikerül, másoknak nem.
Pasim két napja normális (*_*) viszont a telefonja elromlott és ma vennie kell egy újat. Nagyon nem jött jókor ez. De nem maradhat mobil nélkül, neki ez a melóhoz szükséges. Bízom benne, hogy talál egy akciós készüléket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése