2023. július 22., szombat

Jó, akkor majd holnap :/

Valaki megnézte a Barbie filmet? Tényleg olyan jó? Én érdekesnek találom és Ryan Gosling benne hű meg ha...
És ennyit a mai utazásról. Pedig direkt emiatt keltem hamarabb, erre pasim lefújja. Olyan indokkal, hogy nem lett megfelelően leszervezve. 
What?! Napok óta mondom neki és különben sem egy atomfizika, mit kell rajta szervezni? Óránként jön a vonat, veszünk rá jegyet, felszállunk aztán a következő megállónál átszállás és úgy háromnegyed óra múlva megérkezünk a kiválasztott helyre. 
Pasim azt mondta majd holnap. Nem örültem, de hát jó, legyen holnap...így a mai napom ismét nihilbe fulladt a dögmeleg kotorék falai között. Ebédet csináltam, mosogatni és teregetni fogok. Délután meg majd vásárolni megyünk és akkor jön egy jégkrém mert egy napja a torkom sem fáj. 


Szívből remélem hogy pasim betartja amit ígért és holnap tényleg ennél jóval több dolog fog történni. Fullasztó ez az unalom. Itt a külvárosban főként.
Tegnap reggel a szomszéd is alakított. Indultam a hely-re és láttam, hogy a Keleti boszorkánnyal trécselnek a lépcsőház előtt, köszöntem a szomszédnak, mire az elém ugrott hogy de jó hogy lát, segítenem kell neki. Épp rákezdtem volna, hogy nekem mennem kell, de nem hallgatott meg, szabályosan elrángatott a ház háta mögé, a banyát úgy ott hagyta, mint Szent Pál az oláhokat (ahogy mamám mindig mondta). Aztán mikor kettesben maradtunk, közölte, hogy csak a boszit akarta lerázni azért volt az egész. Pfff, ezmiez a viselkedés...tisztára mint a suliban :/ Nekem erre amúgy kíméletesebb módszereim vannak pl. mobil beállítása ébresztőre és mikor csörög azt mondani hogy hívnak és fontos, majd lelécelni. Hihihi az évek meg a rutin ugyebár XD
Az ősök már pakolnak, mert a jövő héten pénteken már elutaznak és egy napot apám uncsitesójánál töltenek a Jászságban. Szombaton délutánra érkeznek a kempingbe, de nem sokat lesznek egyedül, mivel vasárnap már Tinimami és a pasija meg a három kutyajukból kettő is levonul hozzájuk és augusztus 5.-én indulnak majd haza. 
Addig én leszek a macska, virág, kuka és posta felelős. Szerencsére Lexy kutyát viszik magukkal, mert vele lennének bajok, ide a lyukba nem akarom hogy jöjjön, mert kutyaszőr allergiam van és nincs kedvem az inhalátoromon lógni fuldokolva, meg elég szökős is a kutya és öntörvényű, ja és ha sokat van egyedül folyamatosan ugat, több szomszéd szólt is már érte anyaméknak. 
De a jó az egészben, hogy július 31.-től augusztus 8.-ig hely mentes leszek. És próbálom majd pihentetően és hasznosan tölteni, bár konkrét tervek még nincsenek. Majd alakul.

9 megjegyzés:

  1. Voltatok végül valahol? Amúgy ilyenkor nem opció, hogy elmenj egyedül, vagy valaki mással? Otthon hagynám a pasit..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, voltunk, de sajnos nem volt annyira jó. Majd írok erről a következő bejegyzésben. Barátokkal nem állok jól, egyedül meg nem akartam órákat vonatozni. Jó lett volna egy klassz közös program, de nem úgy jött össze.

      Törlés
  2. Lunának tök igaza van. Nehogy már otthon szomorkodj, mikor neked is egy nyarad, szabid, életed van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindenképpen szeretnék még élményeket a nyárra. Sajnos pasim már nem ilyen lelkes.

      Törlés
  3. Mi még nem láttuk a Barbie filmet, végül megnéztétek? Gondolom nem mindenki szeret egyedül utazgatni, én pl. kimondottan szeretek.. hátha pont így találkoznál hasonlóan egyedül utazó lányokkal, és még új barátaid is lennének.. vagy csak túl lelkes vagyok? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem láttam a Barbie-t pedig mindenki dicséri.
      Én nem mernék idegeneket megszólítani, hogy mehetek e velük. De én ilyen dilis vagyok :D

      Törlés
    2. jó, ez igaz, én sem tudnék csak úgy odamenni.. de volt már olyan, hogy spontán elindult egy beszélgetés valami random ürüggyel :)

      Törlés