2023. július 19., szerda

Este egyedül

Az estét egymagam töltöm, nápolyi zabálással, mert pasim Fradi meccsre ment a fővárosba.
A meleg itt még mindig iszonyat, ennek ellenére fáj a torkom napok óta, pedig csak egy spáros jégkrémet engedtem meg magamnak. De ilyen béna a torkom, rögtön fájni kezd.
Ezer fokban...mikor mások jégkását isznak vödörszàmra, meg más hideg cuccot, de nekem egy jégkrém is betesz (lúzer ikonok).
Taps taps.
Z. anyukája tegnap hajnalban meghalt. Szegény sztrókot kapott, sokáig ápolták kórházban, de lassan jobban lett és múlt hét elején haza adták, sajnos szombaton rosszul lett és kómába esett, amiből már fel sem ébredt. Most Z. egyedül maradt és biztos nagyon nehéz lesz neki, mert együtt lakott az anyukájával és bár elég sokat vitáztak, de persze szerették egymást.
A hely-en meg azt hallottam, hogy I. felmondott és már nem is jön többet. Mondjuk régen nem láttam őt, mert amióta volt ez a lopás ügy, amiről régebben írtam, hogy több ember cuccai tűntek el, pl. nekem is, I. nagyjából végig szabin vagy táppénzen volt. Mint aki rejtőzködött, egyszer a folyosón szembe jött velem, aztán váratlanul visszafordult.
Kár, hogy már nem találkozunk többször,kedveltem őt, sajnos a száma sincs meg így hívni sem tudom és valószínűleg nem is örülne neki.
Azt láttam a fb-n, hogy az egyik lánya alig 18 évesen most ment férjhez július elején. Tavaly a fia nősült szintén fiatalon, ott már az unoka is megszületett, így I. nem fog unatkozni és vígan el lesz a hely nélkül.
Anyám meg apám a változatosság kedvéért non stop marják egymást, pedig jövő héten szombaton vakációzni, kikapcsolódni indulnak. Már ha lehet annak nevezni az Isten háta mögötti leépült kempinget, ahol csak horgászni lehet és kilométereken át még csak egy szomszéd ház sincs. Se egy bolt, se egy kocsma, vagy bármi látnivaló. Ellenben van Teen mom és a fickója. Juhúúú.
Apám igazán lehetne kreatívabb és mehetnének másfelé is. Elhiszem, hogy anyámnak ehhez nincs kedve, nekem se lenne. Én egyszer voltam ott, tudjatok, az az óriásdarazsas, viharos rémálom volt, asszem 2019-ből, vagy 2018-ból, most igy hirtelen nem tudom. Na, nekem az bőven elég volt abból a helyből a következő 200 évre.
Sok nyaralási emlékem van gyerekkoromból, sok helyen jártunk, persze akkor is volt egy kemping, ahová minden évben mentünk, de az nem volt pusztulvány, volt strand, játékterem, esténként zenés műsorok. Meg nyársaltunk és az ott lévő étteremben ettünk. És nem lógtak rajtunk Tinimami szerű levakarhatatlan élősködő piócák. Be is baszott volna :/
Szép volt, jó volt. Nosztalgia 4ever.
Viszont egy kirándulás jót tenne lelkileg, említettem pasimnak, hogy hétvégén mehetnénk valamerre. Nem utasított el, ebből még akár utazás is lehet. De pasimnál sosem lehet tudni, igy ne éljük bele magunkat és kezeljük helyén a dolgot.