2023. április 28., péntek

Mindenki lelép

Uhhh, mindjárt 3000 lesz a havi megtekintések száma. Tök cool. Hálás köszönet mindenkinek, aki erre jár :×
A szomszédon való hülye lamentálás miatt nem is írtam, hogy kinyíltak a korall virágjaim! Szegényeknek ebben a nyomorult, sivár környezetben ez kihívás lehetett. De megugrották. Örülök nekik, kis színes tavaszi hangulatot adnak legalább.

Máskülönben nyomott és hosszú volt a hét. Akartam venni bordó hajszinezőt és átlátszó körömlakkot, de nem volt.
Apám világfájdalmas hangulatban leledzett, ezért két napig nem is beszéltünk, pedig nem tettem semmi rosszat, aztán kiderült, hogy mindennel baja van, anyámmal is vitáznak, meg a Teen hiénával is, ezutóbbival azért, mert a csaj, fater háta mögött megint írkálgat egykori egyéjszakás kalandocskájával Mr. Hajdúnánással, aki azzal kecsegteti, hogy a pünkösdi ünnepeket itt a városban töltené a haverjaival és esetleg Tini mami is becsatlakozhatna...nem értem ez apámat miért zavarja, a Tini mami önálló akarattal rendelkező egyén és már nagykorú, szóval oda megy és azzal, akivel akar. 
Én örülnék ha lenne egy pasija akivel lelécelne. 
De hát nem hinném, hogy ez mostanában bekövetkezik.
A hely-et már unom, vagyis inkább az ott lévőket, most Ribi1 és Ribi2 idegesít legjobban, semmilyen együttműködésre nem hajlandóak, csak egymásnak segítenek, a többi embert lenezően ignorálják, mintha nem lennének elég jók az ő előkelő társaságukhoz. De legalább a Hajdobálgatós nincs már itt, kb. ő is ez a szint volt (R.-t bírta, vele kedélyesen csevegett, ha engem meglátott meg szótlanul elhúzott, mondjuk abszolút kölcsönös volt az unszimpátia), pont feldobta a fész ismerős ajánlásnak, szerencsére jó ideje visszament a szülővárosába és valami faszival van együtt. 
Pasim se semmi, egész héten tuskó üzemmódban nyomja. Ja meg egyik nap bekonyakoztak a haverkákkal és éjjel emiatti dezorientáltságában felboritotta a ruhaszáritó állványt. Elég gáz volt a felfordulás, amit hagyott maga után. Franc kivan ám vele is.
Tegnap elmentem a nődokihoz az uh kontroll miatt. Kevesen voltak, szóval volt egy sejtésem, hogy nincs ott a dokim. Ki is derült, hogy beteg lett és a héten nem volt, de talán jövő héten már lesz. Nem akartam emiatt visszajönni újra, így azt gondoltam az uh-t letudom, az eredménnyel meg majd vissza jövök, ha lesz az orvosom. 
Míg vártam hogy szólítsanak,egy csajjal dumáltunk, szegényt sajnáltam, babát szeretnének a párjával, januárban volt egy vetélése, nemrég ismét pozitív lett a tesztje, de uh-nem nem látták a babát. Próbáltam vigasztalni, de sok okosat nem tudtam mondani. Végül én megkaptam a helyettes dokitól az ultrahang kérőt, a csajt meg befektették az osztályra. Remélem minden oké lesz vele.
Az uh eredményem so-so kategória, 5 mm-t nőtt a mióma, meg magyarázott a vizsgáló nő valami nyálkahártyáról, hogy túl vastag és hogy mutassam meg az orvosomnak a leletet. Hát talán majd jövő héten, ha akkor jön a dokim. Még úgyis hátra van a citologia. Jó lenne idén már többet ezzel nem szívni, vagyis citologia idén lehet lesz még egyszer, mert félévente kell mennem. 
Húgom hívott, hogy mi volt és mondta, hogy ő már nem is jár ehhez a nőgyógyászhoz, mert túl sokat van távol és hogy ő egy másik városba jár valami extra szipi szupi magán dokihoz és hogy menjek én is oda inkább. De nekem okés ez az orvos, meg aztán autó nélkül nem annyira opció az utaztatás egy másik városba, ami majd egy órára van innen.
Ennyit egyelőre a nőgyógyászati bigyóimról. Készüljünk inkább a hosszú hétvégére! Szégyen, hogy egész áprilisban egy szót se írtam egyik folyamatban lévő fanfictionomba sem. Helyette egy harmadikat írtam, az mindjárt kész, na de hát a téma yay...szóval írni kéne, meg a jó időt kihasználva sétálni. Nincs motivációm három napig a tűzhely mellett senyvedni.
És ha már tavaszka és kikelet, felhúztam az új madaras ágyneműmet, amit gőzöm sincs kitől kaptam, de gyönyörű színes madarakkal van tele, ezért az sem zavar annyira, hogy ilyen csúszós szatén, vagy milyen az anyaga.
Azt viszont, hogy oldalt kell végig begombolni, nehezen tudtam befogadni. Ezmiez, meg sosem volt ilyen rafinált ágyneműm, eddig mindegyik alul nyíló volt. Haha az élet nagy problémái ugye...
Ja és láttam reggel egy gólyát meg egy döglött kis denevért, de az nem volt jó élmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése