2023. április 13., csütörtök

A kanos kispapa balladája és más apróbbságok

A húsvét maradék két napja átlagosan telt el. Kókuszgolyó és más édességek zabálásával és tv, meg net előtti gyakran céltalan tespedéssel. 
Feloldottam Mr. Népszerű tiltását, de csak hogy megnézzem, együtt van e az öreg nőjével. Még dúl a love jelentem, ezek havonta buliznak, ha nem, akkor meg utaznak :S meg a nő gyerekének szalagavatóján is ott feszítettek, blah...vissza is tiltottam Mr. Népszerűt gyorsan.  
Ja Szexmániás exem meg a kis családjával fotózáson járt és tényleg gyönyörű képek születtek. A kisgyerek irtó cuki, és a Szexmániás asszonya is egész korrekt, szerintem sokat fogyott, szép volt a ruhája is és így hárman ők tök jól mutattak. Látszólag...De erről később.
Persze a húsvét alatt az idő járás is jó lett később, mikor már nem kirándultunk, hát ez a mi formánk...
Vasárnap megcsináltam a sonkát, ami olyan jól sikerült, hogy két napon belül el is fogyott. 
Hétfőn apám jött meglocsolni csak, (férfi parfümmel jól szembe kapott), pedig vártam J. pasiját is, de beteg lett, és hugom pasiját is, de ő is távol maradt. Így az én pasim is csak anyámat locsolta meg és nem ment el hugomékhoz. Aki ezen megbántódott, mert hogy várta pasimat. Hát ez így alakult, majd legközelebb, nem is volt amúgy lekonkretizálva, meg hát az ő pasija sem ért ide.
Hétfő este köremailt kaptam, hogy valami számtech bizbaz javítása miatt kedden elég, ha 10-re megyünk. Örültem, de az jobban esett volna, hogy ha egyáltalán nem kell menni. De kellett. A közlekedés meg később is fosladék ebben a városban.
A hurutos köhögéses kórság is rajtam van még, jó lassan múlik, de már jobb valamivel. 
Tegnap még délután a dilidokimnál is volt egy köröm, totál elfelejtettem és ha nem nézek bele a naptárba, nem is megyek. Amúgy jót dumáltunk, szokás szerint és próbáltam pozitiv hangulatú dolgokat mondani, hogy ne kelljen kéthavonta ott dekkolni, de júniusban megint menni kell. Mondjuk, időmbe belefér meg jó, ha kibeszélhetem a problémáimat és nem anyámat terhelem vele.
Amúgy nemrég pont a dokiról álmodtam egy akkora baromságot, valami olyasmit, hogy mentem hozzá kozultációra, de nem volt ott csak pár nő, akik valami gyűlést tartottak és körbe ültek és beszélgettek, aztán mikor elmentek befutott a doki, de részeg volt és megkérte a kezemet :D geesus...
Előtte meg valami csőtörés volt álmomban és ázott az egész lakás, én meg kétségbeesve fel-alá rohantáltam hogy jaj, mi lesz most mert hívni kell a szerelőket, közben meg mennem kell a hely-re.
De éjjel még ezeknél az álmoknál is durvább volt. Hajnali fél 2-kor arra keltem, hogy nagyon csörög a telefonom, szerencsére rezgőre volt állítva, de frankón rám hozta a szívideget így is. Odaballagtam a telefonhoz és döbbenten láttam, hogy Szexmániás exem (!!!!!!!) hív pont. Hát még jó, hogy nem pasim látta meg, mert ebből bajosan tudtam volna kimagyarázni magamat. Gyorsan le is nyomtam a hívást, hogy ez ne következzen be, de Szexmániást nem lehet csak úgy megállítani, mert rögtön írt is messengeren: Figyelj Vivi, nekünk beszélnünk kell! Ne térj ki az utamból! Ne tagadd a valóságot és azt, ami volt! 
WTF! Lemaradtam valamiről vagy átaludtam valamit?
Mi a valóság szerinte? És mi is volt? És mikor? Mert évek óta nem láttam a fickót személyesen. Ha meg arra az ezer éves béna kis sztorinkra gondolt, aminek csúnya és megalázó vége lett, akkor én azt már el is felejtettem, meg úgy mindent egybevéve a Szexmániást is. Oké, megcsaltam vele Aputestet, ő meg velem az akkori csaját, de én attól a lánytól azóta már bocsánatot kértem. És igen, egyszer (a túl sok cherry-őszilé hatására a rock klubban) mondtam a Szexmániásnak, hogy szeretem, de ma már tudom, hogy az nem volt igaz. 
Direkt örültem, hogy végre most gyereke született és más dolgok lesznek neki fontosak, de hát nem úgy tűnik, hogy így lenne. Mert még mindig értelmetlen szexkapcsolatot akar és ezt a lejárt lemezt nyomatja nekem. Ráadásul hajnali fél 2-kor :S Remélem nem a gyerekével a kezében írogatott. Hát egy jó nagy gyökér, mit ne mondjak (írjak).
Hálás lehetne a sorsnak, hogy sínen az élete, van egy jó nagy háza, jól fizető állása, szerető társa, most már ott a baba is, erre itt kuncsorog...pff...
Szánalmas...Persze nem írtam neki vissza semmit, de egy óráig ezen agyaltam. Ez annyira felháborító és szomorú. 
Van, aki ezekszerint tényleg soha a büdös életben nem változik.

2 megjegyzés:

  1. Sajnos a baba nem garancia semmire, sőt, mivel 6 hétig nem lehet szexelni, (és egy újdonsült anyukának ez főleg sokadlagos lesz a prioritási sorban, szóval ez az idő még ki is tolódhat) az ilyen típusú fickó százhúsz százalék, hogy keres valakit...

    VálaszTörlés