2022. december 21., szerda

Karácsony 2022

Itt a karácsony szelleme, vagy nem tudom mivel magyarázzam, hogy egy rakás sosem látott ember jelöl ismerősnek fészen, ma pl. valami Borka Berettyóújfaluból. Mondjuk, ő vissza is vonta a jelölést, tuti véletlenül jelölt be. Amúgy szimpinek tűnt, lehet visszaigazoltam volna ;)
És harmadik napja ébredek fel hajnali 3-kor, hogy aztán 4-ig forgolódjak és utána kómásan keljek 5-kor. Most már zúg egy kicsit a fejem emiatt, de nemsokára itt a péntek, ki kell tartani. 
Venni kéne még hajszinezőt, meg gombelemet a csengőbe, meg csomagolópapírt, mert nem lett elég. De az ajándékok legalább mind megvannak!! 
Némelyik egész kreatívan sikerült, pedig ajándék vásárlásban gyenge vagyok köztudottan, de most szerintem jobbakat vettem, mint tavaly. Egyedül csak a borzasztó anyagi helyzet szabott határt mindennek. Ez az ünnep nehezebb lesz ebből a szempontból, nem lesz csak leves, egy féle főétel és egy köret, meg valami nagyon filléres desszert. 
Sajna pasim már keddtől nem dolgozott, de szerencsére két ünnep közt lesz munkája elvileg.
Mivel itthon ült (ha épp nem a barátaival lógicált), nem tudtam az írással sem foglalkozni. Ugyan van egy félig elkészített saját szereplős novellám, de nem biztos, hogy az valaha is kikerül, nagyon béna. A többi sztorihoz meg hozzá se nyúltam sajnos. 
És van még sok dolog, amivel így vagyok. Ez van, leeresztettem.
Míg hugiék motiváltan még karácsony előtt lefestették az csodapalotájukban előszobájukat, addig itt ebben a kihűlt, homályos vakondjáratban minden totál megrekedt és egy centit nem haladt tovább. És ez idén így is marad. Már tökmindegy, annyira nem érdekel. És a banki tartozásom sem, ha azt most kipengetném, vajas kenyér se lenne az asztalon karácsonykor. A kaja meg még mindig fontosabb, mint a hitel. Gondolom emiatt nem törik rám az ajtót szenteste (bár ezt a bankoknál nem lehet tudni).
Apámtól kaptam magvas pogácsát,kókuszkockát, meg konyakmeggyet, neki is làtok végigkóstolni, közben jöjjön egy kis karácsonyi kérdezz-felelek, Medea ajánlására. Köszönöm neki ezúton is.

Mi az a tevékenység, amitől instant karácsonyi hangulatba kerülsz? 
Forralt borozás és karácsonyi vásár.

Karácsonyfa- minimalista dekoráció 1-2 színben, vagy minél több/színesebb/csillogóbb, annál jobb? (És műfenyő, vagy igazi?)
Nekünk műfenyőnk van, amire gazdagon aggatunk díszeket. A színek változatosak, van lila, zöld,illetve, ezüst üveggömb készletem, meg bordó gyöngysorom, meg ugye az égők.

Szeretsz ajándékokat venni/ csomagolni?
Nem, dehogy! A vásárlást nem nekem találták ki. És csomagolni sem szeretek, mert béna vagyok benne.

Kinek tudsz a legnehezebben karácsonyi ajándékot adni?
Egyértelműen apukámnak. Őt nehéz meglepni.

Mi az a klasszikus karácsonyi étel, amit messziről elkerülsz?
Ilyen nincs. Bár a halat nem nagyon szeretem és mivel pasim meg egyenesen utálja, így halételeket nem készítek.

Volt már olyan céges karácsonyi bulid, ami emlékezetes volt valamiért?
Volt a hely előtt egy szuper melóhelyem, ahol szó szerint imádtam lenni! Sajnos csak rövid ideig dolgoztam ott, mert az a cég megszűnt. De egy ottani karácsonyi partin részt vettem és nagyon jó volt a klassz ételek és a jó hangulat miatt.

Melyik a kedvenc karácsonyi vásárod?
Én csak az ittenin voltam.

Melyik a kedvenc szaloncukrod?
Karamellás, csokis, rumosdiós, trüffeles. De jöhet a kókuszos és a zselés is. Na meg az extrémebbek is, pl. pálinkás vagy zserbós.

Ha bármelyik országban tölthetnéd a karácsonyt, hova utaznál?
USA, Anglia.

Bónusz kérdés: melyik a kedvenc karácsonyi dalod?
Tizenéves tiniénemé ez volt :D 



Most meg kb. ez :P 

Aki szeretné, töltse ki és jöjjön ünnepi hangulatba tőle. 

Békés,boldog és meghitt karácsonyt kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése